/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
podtbot til counterstrike
Fra : las
Vist : 388 gange
250 point
Dato : 25-04-02 11:55

Hej. Pludselig virker counterstrike ikke, den vil opdatere podbot??. Jeg har forsøgt , vil gerne opdatere men uden også at opdatere til version 1,4,. Kan jeg det eller hvad skal jeg gøre ?? MVH Las

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 25-04-02 13:22

Thu, 25 Apr 2002 09:54:48 GMT, skrev "las" <las.news@kandu.dk>:

> Pludselig virker counterstrike ikke, den vil opdatere podbot?

Det har vidst ikke noget med browsere at gøre, mon ikke der er
meget større chance for svar i news:dk.spil.computer?

Det vil jeg tro.

med venlig hilsen
Knud
--
Er du i tvivl om hvilken nyhedsgruppe, du skal bruge?
Du kan læse alt om de forskellige grupper på
http://www.usenet.dk/grupper.pl
http://home13.inet.tele.dk/smedpark

Kommentar
Fra : Warboy

Dato : 26-04-02 12:55

Jeg tror ikke du har den mulighed lade være med at op datere til 1.4 men det gør jo helleere ikke noget det er blevet meget bedere efter 1.4 er kommet...

Warboy

Ps Kør update til 1.4

Accepteret svar
Fra : PARKENSS

Modtaget 250 point
Dato : 27-05-02 00:22

Hej Las

Du bliver nød til at opdatere din Counter Strike til 1.4 (frivillig tvang)

Opdateringer kan Downloades her :http://games.jubii.dk/cs/nyheder/show.sc?id=86664
Det er smag og behag om man mener denne opdatering har forbedret spillet !!!! Jeg kunne faktisk godt ønske at man selv kunne bestemme hvilken version man ville spille !

Mvh
Parkenss