/ Forside/ Teknologi / Netværk / TCP/IP / Spørgsmål
10  Fijala 1204
"Stolen"
Fra : martin.borre
Vist : 411 gange
50 point
Dato : 03-03-04 16:50

Min computer er blevet inficeret med en virus der hedder "stolen". Mit virusprgram har hældt den ud igen men´den nåede at ændre et eller andet så der dukker konstant fejlmeddelelser op. Er der nogen der kender denne virus og som har en ide om hvad den gør? Det bliver et kæmpe hyr hvis jeg skal til at fjerne alt og genindstallere, og det er vel heller ikke nogen garanti?
MBB

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 60 point
Dato : 03-03-04 16:53

Det ligner en gammel svend, men se her
http://seclists.org/lists/isn/2000/May/0178.html

Kommentar
Fra : refi

Dato : 03-03-04 16:54

Så mon ikke en tur på www.spywarefri.dk kan løse problemet.

Kommentar
Fra : oldwiking

Dato : 03-03-04 16:58

Hvis du er på XP så kan du roligt kører en geninstallation "repair" uden at du derfor mister dine øvrige datas. Forhåbentligt har du en god Virus checker kørende, hvis ja så kør først et totalt scan.
Er di OPsys win98 eller me så er det blodt en geninstallation du skal køre
Mvh OW

Godkendelse af svar
Fra : martin.borre

Dato : 23-03-04 10:59

Tak for svaret refi.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-03-04 11:21

selv tak