/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Media player hakker IGEN???
Fra : jbg
Vist : 509 gange
100 point
Dato : 03-03-04 15:41

Troede det var gået i orden men nej!
Den hakker stadig derudaf og jeg aner ikke hvad jeg skal finde på.
Se hvad jeg har prøvet i "Media player hakker helt vildt".

jeg kan se at min CPU-brug svinger helt vildt, imellem 5% og 90%! Hvorfor? og er det derfor min comp kæmper med musik og film?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 03-03-04 15:45

Har du prøvet en total geninstallation af media player?

Kommentar
Fra : penny

Dato : 03-03-04 16:10

jeg har det samme problem, med WMP har været her inde med problemet, men det er ikke løst endnu.
hilsen
Penny

Kommentar
Fra : 1133

Dato : 03-03-04 16:27

hej jbg
hvor meget ram har du på bund kortet?
har den altid hakket?

mvh

ole

Kommentar
Fra : jbg

Dato : 03-03-04 18:02

til refi, ja ja har prøvet med en total geninstallation!

til 1133, burde være rigeligt, den har ikke gjort det før, startede for en 1½ måned siden!

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 03-03-04 18:14

Har du prøvet at,smide din win cd i dit cdrom drev,gå så ind i start>kør
og skriv sfc /scannow >ok
husk mellemrum i mellem sfc og /
nu vil dine system filer blive tjekket om de er i de rigtige versioner
og om de er i orden(ikke korupte)
Manse9933

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 03-03-04 19:02

Du ku måske prøve at søge på filer og programmer for 1 ½ Måned siden og få et peg om hvad du installerede eller hentede der Mvh Sune

Kommentar
Fra : 1133

Dato : 03-03-04 19:31

hej
jbg
hvad er det et det modem
fabrikat jeg tror der der er mange der gerne ville have det
især virksomheder har mange gange kørt flere 100 km
for at løse deres prolplen(stadig ikke god at stave)

mvh

ole

ps er det ikke nu der kommer RABATTEN i tv

Kommentar
Fra : refi

Dato : 03-03-04 19:46

Var der nogen der fangede den ??????????????????????

Kommentar
Fra : jbg

Dato : 03-03-04 20:41

1133, øh aner ikke hvad du taler om
til manse, nu har jeg prøvet men ligemeget hjælper det.
til sunowich, har prøvet kan umiddelbart ikke lige se hvad det skulle være

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 03-03-04 21:30

Hvis du nogenlunde kender tidspungtet kan du jo få søgefunktionen til at vise hvad du har hentet Jeg spurgte i går om du havde andre playere ?? Og prøvede du at køre en sybot og en ad aware

Kommentar
Fra : jbg

Dato : 03-03-04 22:03

har ingen reel ide om hvornår det var, andet end at det har været der længe, samtidigt med at det virkede nytårsaften.
Nu har jeg kørt både sybot og adaware, begge helt opdateret!

Kommentar
Fra : 1133

Dato : 03-03-04 22:08

hej

det er min fejl!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
sorry!!!!!!!!!!!!!!
kommet til at svare FORKERT

sorry SORRY!!!!!!!!!!!!!!!!
forsøger at gøre det det godt igen

det skulle være under modem sps.
UNDSKYLD

mvh

ole

ved ikke hvad der er gået galt men jeg har helt sikkert lavet fejj
så nu vil jeg ind under modem og se hvad jeg har skrevet der
evt undskylde

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 03-03-04 22:17

Og ander playere?????

Kommentar
Fra : jbg

Dato : 03-03-04 22:20

har en del andre playere, men det lyder til den ikke hakker mere Tjekker lige lidt mere, vender tilbage hvis der kommer flere og ellers lukker ? i morgen

Kommentar
Fra : jbg

Dato : 03-03-04 22:21

så sybot og adaware gjore udslaget

Kommentar
Fra : jbg

Dato : 03-03-04 22:29

ok, den hakker stadig :-/

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 03-03-04 22:40

Fjerrn feks nogle start med Quick time player den har jeg tit oplevet lave problemer

Kommentar
Fra : jbg

Dato : 03-03-04 23:00

den er hermed fjernet, men lige vidt hjalp det.
Jeg har ikke installeret nogle nye, så de har alle ligget der imens WMP kørte normalt!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 03-03-04 23:11

Kasse´r WMP og brug et andet program.
Har du prøvet med andre?

Kommentar
Fra : jbg

Dato : 04-03-04 10:13

Nu har jeg prøvet winamp og den hakker OGSÅ! Ifølge joblisten svinger cpu-forbruget helt oppe omkring 40% (kun med winamp kørerende), kan det være derfor den hakker og hvad kan det skyldes?

Kommentar
Fra : penny

Dato : 04-03-04 13:35
Kommentar
Fra : penny

Dato : 04-03-04 14:17
Kommentar
Fra : jbg

Dato : 08-03-04 14:40

INGENTING HJÆLPER, ved snart ikke om problemet overhovedet kan løse, ingen af jeres gode foreslag virker, både WMP og Winamp hakker stadig derudaf.

til Penny, det sidste link virker kun på den engelske XP og jeg har den danske, typisk ik, men jeg kan ikke finde linket til den danske rettelse!

Accepteret svar
Fra : dscoop80

Modtaget 100 point
Dato : 09-03-04 13:18

Hent divx på www.divx.com...

Godkendelse af svar
Fra : jbg

Dato : 09-03-04 14:07

Tak for svaret dscoop80.
Endeligt var løsningen der! virkede med det samme.

Men også mange tak til ALLE jer andre, i har været ihærdige