/ Forside/ Interesser / Fritid / Håndarbejde / Spørgsmål
10  Camillasm.. 1373
angående uroer
Fra : hwe
Vist : 472 gange
50 point
Dato : 03-03-04 14:16

jeg har fået tilsendt nogle lag på lag uroer. men der er ikke den side med til dem hvor de "små" skabeloner som skal skæres ud til at klistre på er. hvad gør jeg i den situation?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 03-03-04 14:23

Henvend dig til firmaet der har sendt dem.

Kommentar
Fra : stormfeldt

Dato : 03-03-04 15:05

Hejsa hwe

så laver du en ekstra kopi og skærer de små ting ud efter den, det opnår du faktisk også et bedre resultat ved. Dem folk har tegnet selv er ofte skæve. Husk bare at skære dem mindre så du får den sorte kan imellem farverne.

Hilsen Stormfeldt