/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
Nokia
Fra : Simmaster
Vist : 537 gange
50 point
Dato : 03-03-04 12:22

Hvorfor står Nokia 3100/3200 ikke nogen steder når jeg læser om DCT4 telefoner, det undre mig bare... er der nogen der ved noget om det?

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 03-03-04 12:23

Fordi det er en DCT3 telefon.

Mordex.

Kommentar
Fra : Simmaster

Dato : 03-03-04 12:28

De lister står den heller ikke på.... Desuden, det er ikke en ret gammel telefon, havde opfattelsen af at de nye telefoner er DCT4 og de ældre DCT3

Accepteret svar
Fra : joker

Modtaget 60 point
Dato : 03-03-04 12:29

Hej

Jeg ved lidt om dem...
Du kan beregne koderne på flg. måde:

ASIC type: 7
dongle v2

Så skulle du gerne få det rigtige resultat.

Med venlig hilsen
www.BefriMinMobil.dk

Kim Christensen

Kommentar
Fra : joker

Dato : 03-03-04 12:30

Mordex --> Det er ikke en DCT3 telefon. Nyere telefoner som er af typen DCT3 omfatter så vidt jeg ved kun 3410 og 2100.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 03-03-04 12:31

Neeej "Mordex"
Det er en DCT4
http://dinunlocker.dk/onlineunlock.htm

Kommentar
Fra : Simmaster

Dato : 03-03-04 12:31

OK, du mener beregne, som i beregne med Ultimate? er det en DCT3 eller DCT4 telefon?

Kommentar
Fra : joker

Dato : 03-03-04 12:32

jep, det kan du godt med ultimate.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 03-03-04 12:35

Det ER en 4

Godkendelse af svar
Fra : Simmaster

Dato : 03-03-04 12:37

Tak for svaret joker.
Det glæder mig at få lidt klarhed over tingene, belastende hvis folk svarer på noget de ikke ved noget om.
Ville bare lige sikre mig så jeg ikke kommer til at sidde i den pinlige situation at skulle låse sådan en telefon op, og så ikke kunne finde ud af det.

Jacob

Kommentar
Fra : joker

Dato : 03-03-04 12:47

Tro mig jeg lavede mange fejl, inden jeg fandt ud af hvordan det skulle gøres... Disse fejl resulterede jo desværre i kunderne skulle sende telefonerne for at få låst dem op med kabel, på min regning...