/ Forside/ Interesser / Helbred / Alternativ behandling / Spørgsmål
10  MuGG3K 570
Tekst til meditation
Fra : Tulletine
Vist : 3720 gange
250 point
Dato : 03-03-04 10:51

Jeg har engang fået oplæst en meditations tekst hvor man gennemgik de forskellige kropsdele, alla ”Nu slapper du af i dine håndled, mærker dine hænder bliver tungere og ligger afslappet på underlaget”. Den gik så over i en form for rejse hvor man blandt andet kom til en lille grøn skovsø.
Jeg har malet et maleri af en lille grøn skovsø og skal bruge teksten til overrækkelsen af maleriet.
Jeg vil utrolig gerne have titlen på bogen den stamemr fra eller en afskrivning af den.
På forhånd mange tak – jeg forøger gerne point antallet hvis det er det der skal til.

Kærlig hilsen
TulleTine

Kommentar
Fra : dscoop80

Dato : 16-03-04 12:11
Kommentar
Fra : Tulletine

Dato : 17-03-04 10:42

Der står desværre ikke i den bog du sendte.
Er der virkelig ikke andre der ved noget ?
Det er en tekst til brug for afslapning ?
Kh
TulleTine

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 03-07-04 10:20

jeg er ny bruger men besvare et gammelt spørgsmål.

jeg har prøvet en meditation svarende til den du beskriver - men der kan jo være mange...

tænker det måske er hos ole vadum dahl opg du får et link hertil:
http://www.vadum.dk/Guide/#

han har haft flere liggende, men prøv om du kan finde den.

kærligst ane

Kommentar
Fra : Tulletine

Dato : 15-07-04 22:57

ØV nej der var ingen tekster at finde via dit link - jeg håber der snart melder sig der kan hjælpe ..........

Kommentar
Fra : black_silver