/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
gud skabte jorden
Fra : legind
Vist : 463 gange
50 point
Dato : 03-03-04 10:50

jeg læste en gang en sjov artikel om hvordan gud skabte jorden
jeg kan ikke huske hvem der skrev den er der nogle der ved hvor jeg kan finde den

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 03-03-04 10:51

host*biblen*host

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 03-03-04 10:53

Der findes en bog (en lille paperback) med titlen:

GUD, min selvbiografi.

Måske er det den du mener??

Den nævner bl.a. den "Misforståelse" i biblen hvor det nævnes at på 7. dagen hvilede gud, dette tilbageviser han på det kraftigeste med argumentet at det sviner at skabe en planet, så på 7. dagen gjorde han rent på værkstedet.

Jeg har ikke selv kunne finde den i mange år, men hvis det er den og du finder frem til den er jeg meget interesseret i at vide hvor

Accepteret svar
Fra : Better_Performance

Modtaget 60 point
Dato : 03-03-04 10:55

Den er skrevet af Jeremy Pascal, og kan findes på www.bibliotek.dk

Kommentar
Fra : legind

Dato : 03-03-04 11:23

den kan købes på www.e-boghandel.dk eller
Olesen Bøger og papir ApS
Østerbrogade 200
DK-2100 København Ø
det er den tror jeg
den koster 49 kr
tak for hjælpen

Godkendelse af svar
Fra : legind

Dato : 03-03-04 11:37

Tak for svaret Better_Performance.