/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Fejl når jeg surfer
Fra : sinatra
Vist : 397 gange
50 point
Dato : 03-03-04 10:28

Jeg har et problem som driver mig til vanvid. En ven formaterede min hardisk for nogle dage siden. Siden da har jeg fået fejl på stort set alle de hjemmesider jeg har surfet på. Fejlen opstår når jeg går ind på et nyt site, eller klikker videre på et site...... fx. Jyllandsposten. Ofte er der både 2-3 fejl, hvilket betyder jeg skal klikke "nej" mange gange.

Typisk står der "der opstod fejl under kørslen, vil du søge efter fejlen?
Linie (fx) 544
Et objekt var ventet.

Jeg får så mulighed for at søge efter fejlen i et Microsoft program som selv åbner, hvis jeg klikker "ja".

Jeg bruger windows xp, internet explorer. Fejlen opstår også selvom jeg har lukket Zone Alarm og Norton.

Sinatra

Kommentar
Fra : arlet

Dato : 03-03-04 10:32
Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 03-03-04 10:33

Mit gæt er at du ikke har installeret java

http://www.java.com/en/index.jsp

Kommentar
Fra : Wofler

Dato : 03-03-04 10:39

Ja. Højst sansynligt mangler du Java.
Men i en "ren" instalation af XP mangler du også Flash. Som bruges til at vise en del knapper, sider og mså film/spil på nette.

Her har du direkte link til begge dele:
http://www.macromedia.com/shockwave/download/triggerpages_mmcom/flash.html

http://www.java.com/en/download/windows_automatic.jsp

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 03-03-04 11:30

Hvis I kopierede hele Arlets link ind behøvede I ikke at komme med de der forslag for det handler om automatisk scripfejlfinding.
http://www.arlet.dk/index.htm?/scriptfejl.htm

Bjarne

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 03-03-04 11:31

..som man kan se kan kandu ikke tage hele linket på grund af tegnene i linket.

Accepteret svar
Fra : BjarneD

Modtaget 60 point
Dato : 03-03-04 11:36

Her er anvisningen:

I Internet Explorer vælger du Funktioner - Internet indstillinger - fanebladet Advanceret. Sæt flueben i Deaktiver scriptfejlfinding
Genstart ..og for egen regning, samme sted:
Fjern flueben i Vis en meddelelse om hver scriptfejl

Godkendelse af svar
Fra : sinatra

Dato : 03-03-04 13:06

Tak for svaret BjarneD.

Det var præcist og godt

Kommentar
Fra : arlet

Dato : 03-03-04 14:59

Velbekommen. Det var et godt link jeg smed. Gad vide hvad der stod i det...

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 03-03-04 18:05

Arlet det kan være at spørgeren ikke fik det lukket op fordi det som sædvanligt knækkede.
Jeg skrev det samme indhold og tilføjede et punkt mere, som sommetider er nødvendigt så hvis du havde været mindre doven havde du nok fået kreditten.
Vil du gerne have nogle point?