/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Børn / Spørgsmål
10  jeb3 1067
Supermand t-shirt?
Fra : tinah
Vist : 1147 gange
50 point
Dato : 03-03-04 08:36

Jeg skal finde en supermand t-shirt i voksen størrelse -xl-
Er der nogen der har set dem i Københavns området? Meget gerne indre København.
Så vil jeg være meget taknemlig
tinah

Kommentar
Fra : zibas

Dato : 03-03-04 09:35

Hey har du prøvet i den lokale H&M ?? De havde nogle i Kolding..

Kommentar
Fra : tjantzen

Dato : 03-03-04 15:23

Jeg mener at have set dem i Nordrefrihavnsgade.
En tøj butik, hvor man også kan få disse "visse Vasse"-t-shirts, samt dem, hvor "københavn" er skrevet med noget der ligner russiske bogstaver.
Jeg mener også at have set dem i Skinnergade inde i centrum samt i pisserende

mvh
Thomas

Kommentar
Fra : Lexi

Dato : 08-04-04 17:01

Hvis du ikke kan finde en supermand t-shirt i en butik, kan du få den på nettet.
Prøv på denne adresse:
http://www.x-perience.dk/SmartGuy.htm