/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Komplet bund til 2CV.
Fra : Botgaard
Vist : 1406 gange
100 point
Dato : 03-03-04 00:26

Mangler en komplet bund til min 2CV fra 84. Citroen Kan ikke skaffe den. Udover rust fejler den intet. Planen var, at jeg skulle have den som "direktørvogn". Har en varevogn og 2 Suzuki GS 850, men mangler en billig hvidpladevogn, som også er lidt sjov og åben.
Hvor kan man være heldig at finde en rustfri, gerne ny bund.

Peter

Accepteret svar
Fra : BjarneD

Modtaget 110 point
Dato : 03-03-04 00:59

Ham her importerer så vidt jeg ved selv karosserier og andet til Citroën:
Jennum Autohandel
Tlf.: 86 47 71 80

Kommentar
Fra : ds23

Dato : 03-03-04 16:33

Hej.
Prøv B.Hovgaard telf. 86176688.
eller 2cv experten telf.86525730.
eller skovgaard&schmidt telf.56663535
/steen b.

Kommentar
Fra : ds23

Dato : 09-03-04 20:01

Tak for svaret!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!?????????????????
/steen b.

Kommentar
Fra : Botgaard

Dato : 13-03-04 23:34

Har et tillægsspørgsmål, da det ikke ser ud til at jeg kan finde en god og gangbar rustfri bund.
Findes der ikke en Citroén-klub i Danmark endnu. Der gjorde tidligere.

Peter.

Kommentar
Fra : RasmusDS

Dato : 22-03-04 11:00

Prøv www.2cv-experten.dk - de har galvaniserede, fabriksnye bundrammer til ca 7500,- moms incl.

Årgang '84, siger du? Så er den lige så gammel som min "dreng"...

Kommentar
Fra : ds23

Dato : 23-03-04 22:15

Hej RasmusDS.
Ham P.Botgaard Har fået telf. på 2cv-experten den 3/3-04.
Enig, man kan ikke finde en rustfri bundramme under de omtalte
7500,-.
Så Botgaard må krybe til lommerne.
PS.
Er det Botgaard fra Lyngby storcenter (Monrad&Rislund)?
/steen b.

Kommentar
Fra : Botgaard

Dato : 31-03-04 23:23

Hej.
Så kom dagen, hvor vi fik rykket 2CV-en fra hinanden for at få klarlagt hvad og hvor meget, der skulle laves. HULK!!!!! Hele bunden incl. rammer er totalt gennemtærede. Det bliver vist for omfattende trods alt. Alt det ydre blik (døre, hjelm, skærme og bagklap) er i en forbløffende god stand. Men bunden........ Nul bund!!!!!!!
Det blev til lidt gravøl...

Peter

Godkendelse af svar
Fra : Botgaard

Dato : 31-03-04 23:28

Tak for svaret BjarneD.

Det var Jennum Autohandel, der havde de bedste priser, så derfor får Bjarne pointsene. Indehaveren af Jennum Autohandel er helt ned på jorden. En ikke ny men rustfri bund er delt i 2 og de to dele ville han have ca. 800 kr pr. del for. Et komplet tag kunne købes for 400 kr. Det er da seriøse priser. Bare synd, at dyret var så medtaget, at det slet ikke bliver til noget.

Peter.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 31-03-04 23:33

Ja det var synd, men Jennum Autohandel sælger også genopbyggede Citroën til fornuftige priser hvis du skulle få trang til en billig, men god bil.
Jeg er ikke selv til Citroën, men min svigerfar har købt nogle stykker der, og de er i orden.
Mvh.
Bjarne

Kommentar
Fra : Botgaard

Dato : 01-04-04 00:11

Har kun en varevogn. Har et firma, så det med varevognen er i orden, men jeg skal betale for at køre i den privat og det var det, jeg ville undgå ved at få en billig hvidpladevogn og da gerne en sjov "cabriolet".

Peter.