/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Hvordan sletter jeg filmen??
Fra : mikkelsmail
Vist : 360 gange
20 point
Dato : 02-03-04 23:39

Jeg kan ikke slette en film som jeg ved en fejl er kommet til at downloade. Når jeg højreklikker og trykker slet - siger den at den ikke kan slette da den bruges af et andet program eller en anden person. Det er en .AVI film som som startes af mediaplayer, men den virker ikke og gør pc sløv når jeg klikker på den!

Kommentar
Fra : Wilduhr

Dato : 02-03-04 23:42

Hej Mikkelsmail

Prøv at starte op i fejlsikret tilstand og slet den derfra - det virker for mig, hvis der er noget jeg ikke kan slette. Scan for en sikkerheds skyld også for spy .-)

Mhh
Wilduhr

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 02-03-04 23:45

>mikkelsmail
Forsøger du at slette fra "bundlinien" på din computer ? eller via "start" > programmer osv ?
/PG

Kommentar
Fra : refi

Dato : 02-03-04 23:46

Bare genstart komputeren - eller husk at slette den næste gang du starter op (inden du gør noget andet)
Det er kun fordi den "hænger" i dit fremviserprogram.

Kommentar
Fra : dscoop80

Dato : 03-03-04 00:40

Hvis du har et eller andet shareprogram åbent så luk det! ;)
F.eks. "Kazaa", "Edonkey", "DC++" osv.

Hvis du ikke har, så genstart computeren, så kan du slette filmen...

Mvh. Cooper

Kommentar
Fra : refi

Dato : 03-03-04 00:50

Tja - Det virker vel ved gentagelse.

Kommentar
Fra : Smukke_Ole

Dato : 03-03-04 08:07

Her er et program, som ganske bestemt kan slette det, du vil have slettet.

http://www.spywarefri.dk/tipsogtricks.htm#dr.delete

Smukke_Ole

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 03-03-04 08:58

Tryk ctrl+alt+del sig luk explorer, tryk igen ctrl+alt+del =>> kør =>> gennemse =>> find filmen og slet den derefter start explorer igen i kør. easy as dell.

Kommentar
Fra : Luxman

Dato : 03-03-04 23:15

Hej
Hvilken Windows
Mvh

Kommentar
Fra : tempra

Dato : 09-03-04 21:29

Flyt filmen over på et andet drev, også slet den, virker faktisk hver gang

VH

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-03-04 22:08

Hvordan flytte filmen?
Når man ikke kan slette den kan man heller ikke flytte den.

Kommentar
Fra : tempra

Dato : 09-03-04 23:02

Jo nogle gange kan man faktisk flytte den ved at højreklikke og vælge klip

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-03-04 23:17

Nej - så kan man også slette den.

Kommentar
Fra : tempra

Dato : 09-03-04 23:23

Jeg kan kun sige at jeg har gjort de flere gange. Når den først er flyttet er det muligt at slætte den.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-03-04 23:26

Ja NÅR den er flyttet - men du kan ikke flytte den - fat det dog.

Kommentar
Fra : tempra

Dato : 09-03-04 23:33

Undskyld det havde jeg over set....
Genstart pc - slet fil før du gør noget andet
Hvis det ikke virker - Kør "Ad-aware" se om det hjælper

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-03-04 23:40

Det sagde vi allerede i sidste uge - læs før du svarer.