/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Købt fra Thansen, men passer ikke en ski~
Fra : hondaforever
Vist : 382 gange
50 point
Dato : 02-03-04 22:04

hej...
Jeg har købt et sidestøttefod fra thansen. På hjemmesiden står der at den passer til yamaha slider, og så forventer jeg da også den gør når jeg vil montere den. Når jeg skal sætte det på, kan jeg simpelthen ikke finde noget gevind eller hul som bolten skal kunne passe i. Syntes det er lidt dårligt hvis det ikke passer, når man forventer det passer. Gør jeg nået forkert, eller har jeg overset noget. Håber der er en som kender til yamaha slider, og kan fortælle mig hvor og hvordan det skal side, præcis.
Hvis i er usikre, så er der her et link som viser hvodan støttebenet ser ud.
http://www.thansen.dk/product.asp?c=219381789&n=904424139&pn=461185489

På Forhånd tak.

Venlig hilsen Søren Christensen

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 02-03-04 22:06

Hej Søren.
Pæn tone du har lært

Har du undersøgt om det er den rigtige fod du har fået?
Måske har de sendt en forkert.

Mordex.

Kommentar
Fra : hondaforever

Dato : 02-03-04 22:11

hej Mordex.

Jeg har fået fakturaen som var med i kassen med posten, og der står: Sidestøttefod til yamaha slider. Så kan ikke helt forstå det.
Nogle af mine venner siger det er typisk thansen...

He he, havde lidt en dårlig dag den dag, alt gik galt....

Hilsen Søren

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 02-03-04 22:13

Selvom der står den rigtige vare på fakturaen kan de jo godt have kommet til at proppe den forkerte dims i pakken.

I et sprog du kan forstå:

En eller anden narrøv har ikke kunnet finde den rigtige lortedims at sende til pissekunden

Kommentar
Fra : hondaforever

Dato : 02-03-04 22:19

Hmm.... Den sidestøttefod jeg modtog, ligner præcis den på billedet...

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 02-03-04 22:20

Når man skal skifte et støtteben, skulle det være meget enkelt:
1. Tag det gamle støtteben af, ved at fjerne skruen/skruerne.
2. Sæt det nye på, og sæt skruen/skruerne på.

Meget enkelt.
Hvis det ikke passer, er det fordi du har fået et forkert støtteben, eller fordi der er lavet noget om på din knallert, og det tror jeg næppe.
Så du har sikkert fået et der ikke passer.

Har du fået det gamle støtteben af?

Mordex.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 02-03-04 22:29

Ja det tænkte jeg også lige tag dog det gamle af og sammenlign Mvh Sune

Kommentar
Fra : hondaforever

Dato : 02-03-04 22:31

da jeg købte knallerten brugt, var den uden støtteben... men jeg prøver lige at gå og kigge...
tak mordex.
skal det side i det samme gevind som det gamle støtteben?

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 02-03-04 22:32

Helt sikkert.
Der er intet der skal laves om.

Mordex.

Kommentar
Fra : hondaforever

Dato : 02-03-04 22:34

hva mener du?

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 02-03-04 22:37

At intet skal bygges om eller drejes for at sætte det nyt ben på.
Det skal passe helt præcist.
Derfor spørger de også om årgang når man køber dele.

Mordex.

Kommentar
Fra : hondaforever

Dato : 02-03-04 22:40

de spurgte ikke om årgang da jeg bestilte... Ok mordex, det du siger er at mit sidestøtteben, skal side i samme gevind som det originale gjorde?

Accepteret svar
Fra : Mordex

Modtaget 60 point
Dato : 02-03-04 22:42

Helt sikkert.
Det at de ikke spurgte om årgang til din, kan måske skyldes at der ikke er andre modeller end netop din.
Nu ved jeg ikke hvornår den første Slider er lavet?

Men det skal passe.

Mordex.

Kommentar
Fra : hondaforever

Dato : 02-03-04 22:45

den er fra 2001. jeg bestilte det jo på thansen, og der stod det under yamaha slider. For 2 uger siden bestilte jeg en basic udstødning, og den passede helt fint.
Jeg fjernede plomben på min basic udstødning. Den kører bare genialt nu.. Har fået et vildt sygt optræk.

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 02-03-04 23:53

> Hej hondaforever
Hvor er det glædeligt, at se der tales et ordentligt sprog. Jeg føler mig helt sikker på at "Mordex" og Co. nok skal finde en løsning !
Good Luck !
/PG

Kommentar
Fra : Viktor_PM

Dato : 03-03-04 14:39

Hej... Jeg har kun et godt råd, lad være med at købe ved thansen. Noget af det kan være godt. Men det meste af det er pisse dyrt, og man kan ikke bruge det til en skid!

Kommentar
Fra : mvoigt

Dato : 03-03-04 21:18

hvem er den fucking taber der genere thansen!!!!!!!! det er det bedste!!!!!

Kommentar
Fra : hondaforever

Dato : 03-03-04 23:32

hey hey hey >> mvoigt..... Hva med at tale et ordentlig sprog... Man har lov til at have sin fælles mening om tingene, og derfor skal du ikke kalde ham for en fucking taber, ok???????

hilsen Hondaforever

Godkendelse af svar
Fra : hondaforever

Dato : 04-03-04 10:25

Tak for svaret Mordex.