/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Børn / Spørgsmål
10  jeb3 1067
Ang. tip om hospitalsklovne
Fra : nicolehh
Vist : 350 gange
50 point
Dato : 02-03-04 21:58

http://www.kandu.dk/dk/tip/6933

Dette tip fik 0 * af den første der fik lov at bedømme...

Jeg kan ikke lade være med at tænke på hvordan nogen kan mene at tippet ikke virker, når bare linket virker fint?!?

Og når det er et tip om at støtte børn der ligger i en meget svær situation, så ved jeg ikke hvor meget denne tipper mener man skal gøre for sine med mennesker??

Undskyld mit sure opstød, men jeg bliver squ lidt sur over at en person ærligt mener at det ingen værdi har at hjælpe med 15,- uden at det koster noget andet end 3-5 min. af ens tid!

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 02-03-04 22:02

Øhhmmm er det min puter der fejler - for linket virker jo netop ikke ( gav det 5 stjerner før ) er udemærket i stand til, at vurdere hvad jeg synes er godt .... og støtte af hospitalsklovne kan kun være godt - bare synd linket som sagt ikke virker

Karina

Kommentar
Fra : nicolehh

Dato : 02-03-04 22:03

linket virker perfekt her... *ss*

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 02-03-04 22:04

http://www.ariel.info/dk_DK/hos_form.html
virker det her så mpn bedre ?

- der er en lille forskel i stavemåden, nå men vi får se....

Karina

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 02-03-04 22:05

HHmmm strange linket fra tippet : http://www.ariel.info/dk_Dk/hos_form.html
kan jeg ikke åbne

men dette link: http://www.ariel.info/dk_DK/hos_form.html
kan jeg godt (den eneste forskel er det store K i DK ....

Kommentar
Fra : nicolehh

Dato : 02-03-04 22:07

med det nye link, kommer du direkte ind, med linket fra tippet kommer du helt ud på forsiden, hvor du skal vælge land, og derefter bare gå via reklamerne på toppen af forsiden på de efterfølgende sider

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 02-03-04 22:11

Nå, det link i tippet indikerer da ellers i slutningen det er til formularen - men pyt - er jo kommet ind nu, og det link i tippet 6933 :
( http://www.ariel.info/dk_Dk/hos_form.html )
gav ikke mig direkte adgang til forsiden eller noget andet end : siden kan ikke vises
Men skidt nu med det jeg kom derind alligevel.... ville blot lige pointere dette.

Karina

Kommentar
Fra : nicolehh

Dato : 02-03-04 22:17

Forstår bare ikke at linket ikke virker hos dig, nu har jeg siddet og trykket på det op til 15 gange, og hver gang er jeg kommet ind, både via linket i tippet og via det link du havde kopieret herind fra tippet!?!

Underligt, nå man bare skide synd at det kommer til at gå ud over så godt et tip, som jeg og mange andre sikkert også mener er et godt og fornuftigt initiativ at støtte!
(kunne jo forstå at du også var enig i at det var et godt projekt!)

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 02-03-04 22:17

Nogle ser sig sure på den reklame, direkte eller skjult.
Derfor 0 points.
Og det er jo reklame for Ariel, det kan ikke skjules.

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 02-03-04 22:20

Nej det fatter jeg fisemig heller ikk`- har selv prøvet linket i tippet en halv trilliard gange (naah næsten) samme resultat hver gang - det er i og for sig forståeligt nok - for som sagt er der en fejl i linket i tippet (Dk skulle have været DK ) - men det holder jo nada - når du siger du kan komme ind den vej - bare der var andre der lige gad at afprøve det....

*S
Karina

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 02-03-04 22:21

lille kommentar - i web-adresser og emailadresser er der IKKE forskel på store og små bogstaver - det er altså helt ligegyldigt om man skriver en mailadresse med "CAPS LOCK" slået til

Kommentar
Fra : nicolehh

Dato : 02-03-04 22:22

Det er jo ikke reklame for Ariel som sådan, uanset om man køber det eller ej, kan man jo donere penge via deres site, jeg har da absolut ingen idé om at købe Ariel (kan slet ikke tåle det), for at donere den éne krone de vil gi pr. solgt produkt, men det er nu engang Ariel der er sponsore for Hospitalsklovne i DK!!

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 02-03-04 22:24

OK fedt nok berpox så er det på plads - du kunne så måske sige mig om linket i tippet virker hos dig

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 02-03-04 22:25

Det kan da ikke overses at Ariel reklamerer for sit produkt på siden.

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 02-03-04 22:26

Jeg synes det var et godt tip.
Alt hvad man gør og kan gøre for børn er godt.
Linket virkede hos mig, men jeg kunne ikke finde det spørgeskema.
Jeg fandt det heldigvis via Fnoller´s link. *SS*

Mordex.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 02-03-04 22:27

Linket virker her, med spørgeskema.

Accepteret svar
Fra : Fnollerpige

Modtaget 60 point
Dato : 02-03-04 22:30

seriøst mystisk - hvis jeg trykker på linket i Rita's tip - får jeg "siden kan ikke vises" - retter jeg det lille k i _DK virker det fint, mystisk mystisk.....især grundet det faktum at små og store bogstaver er underordnede ......
men det er måske et spørgsmål til en 4-500 point i seneste 25

Karina

Kommentar
Fra : nicolehh

Dato : 02-03-04 22:30

Desuden - Teil - drejer det her sig om at hjælpe børn der har det svært, og hvis folk ikke kan se bort fra sponsorer, må man sq håbe at de andrig får børn der skal indlægges i flere uger eller mdr. på et kedeligt hospital fordi deres far eller mor går med for små sko!

berpox - det er ikke helt rigtigt, hvis min søsters mail staves med 1 stort bogstav kommer den ikke til hende, men til en anden, og min kærestes HP må ikke staves med stort, for så virker det heller ikke, så det kommer an på udbyder...

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 02-03-04 22:33

nocilehh
at du gidder de sure opstød over en sølle vurdering af et tip.

Kommentar
Fra : nicolehh

Dato : 02-03-04 22:33

Teil-Selvfølgelig reklamere Ariel på deres egen side, ville du ikke gøre det?
Det er jo stadig dem der er sponser, og dem der donere pengene, og de er så vidt jeg ved de eneste der har denne service!!

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 02-03-04 22:35

I det omtalte tip skulle man ikke købe eller se på ariels produkter, men hjælpe børn.
Så Teil......hold nu op.

Mordex.

Kommentar
Fra : nicolehh

Dato : 02-03-04 22:36

mine point, min tråd, mit problem, min debat!!!

Kan bare ikke se hvad man skal med tip, hvis der ikke er grund til at give dårlige vurderinger, med mindre det kun er for at få de skide point!
Desuden kan jeg se nu, at der ikke kun er én der har bedømt negativt!

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 02-03-04 22:39

>>nicolehh
Du kan heller ikke kræve at alle skal give 5 stjerner.
For nogle (som os) er det er super tip, for andre ikke.
Et tip om en eller ande virus eller en computerting, kan være det bedste for nogen, og en skodtip for os. Folk er forskellige, og det må vi acceptere.

Mordex.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 02-03-04 22:43

Mordex
Jeg kan forstå hvorfor nogle giver 0 points for tippet.
Reklamer er ikke populære på kandu.
Klovnen druknede i vaskeriet, derfor.
Og dermed siger jeg godnat til alle børn.

Kommentar
Fra : nicolehh

Dato : 02-03-04 22:44

Heller ikke det jeg brokker mig over, bare det at der var givet 0 * for et tip, hvor jeg fik linket til at virke, man jeg kan jo så nu se at der var én der ikke kunne bruge linket, og så er det da selvfølg. også retfærdigt at give 0 *, men jeg blev bare ked af at der kunne være en/nogen der tog så let på at børn faktisk lider og at det ikke betød noget for dem, for vi må da alle have mere eller mindre interesse i at børn får den nemmeste opvækst på hospitalet eller ej!?!

Jeg mener da heller ikke at det skulle have haft fuldt 5 *, men bare det at det får SÅ dårlig bedømmelse, det syntes jeg lød lidt som pointræs - igen, igen... *ss*

Kommentar
Fra : nicolehh

Dato : 02-03-04 22:49

ja ja, Teil.

Det her stadig ikke noget der kan sættes ind under skjult reklame...
Havde det også været skjult reklame hvis det havde været kræftens bekæmpelse eller AIDS fonden??

Desuden er Klovnen det centrale på siden, reklamen ligger ude i siden og i bunden...?!!

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 02-03-04 23:02

Jeg forstår ikke helt din harme. Foremålet er da helt fint, men hvis man tænker sig lidt om, er så i virkeligheden et tip?
Hvori består tippet?, er det et tip for at købe Ariel eller hvad? Det er da det nærmeste man kan kalde det for et tip.

mvh
ellebye

Godkendelse af svar
Fra : nicolehh

Dato : 02-03-04 23:04

Tak for svaret Fnollerpige.

Du gav mig en god og seriøs begrundelse for hvorfor du havde vurderet som du have, og det var det eneste jeg ville høre...

Som jeg skrev, jeg forstår dig godt, hvis du ikke kunne få linket til at virke, og jeg takker fordi du ikke gav dig ud i at diskutere reklame/ikke reklame og gode/dårlige tip!

Jeg håber du kan få svar på dit spørgsmål om hvorfor linket ikke virker hos dig, med mindre du retter til stort DK
*ss*

Kommentar
Fra : nicolehh

Dato : 02-03-04 23:06

ellebye - tippet består i at støtte hospitalsklovnene, som overskriften siger og som der står øverst i tippet!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 02-03-04 23:07

nicolehh

At tippet ikke har fået flere stjerner skyldes sikkert at det også var et tip den 18.02.04
http://www.kandu.dk/dk/tip/6682

mvh ans

Kommentar
Fra : nicolehh

Dato : 02-03-04 23:11

ans, det kunne man jo så bare have sagt, hvis det var tilfældet, jeg havde ikke set at den havde været på før, men det er jo ligemeget nu, svaret er givet og spørgsmålet lukket! *ss*

Men tak fordi du lige gav dit besyv med, så blev jeg endnu engang lidt klogere inden jeg gik i seng! *gg*

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 02-03-04 23:52

*LOL* i ans henvisning til http://www.kandu.dk/dk/tip/6682
virker det hos mig - men der er osse stort DK i den - så måske der sker noget på den server vi har stående herhjemme .......

Nej den med reklamediskussionen - den afholder jeg mig fra - af skade bliver man klog. Dog vil jeg sige - at jeg mener målet i den forbindelse helliger midlet, jeg formoder man kan stole på at de penge Ariel lover går til Hospitalsklovnene rent faktisk osse gør det - og så kan jeg ikke have noget imod, at nogen udbreder tips om sider hvor man kan deltage og dermed støtte et godt formål.
Ej heller at de måske udgives mere end een gang......

Godnat

Karina