/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Media Player hakker helt vildt????
Fra : jbg
Vist : 831 gange
100 point
Dato : 02-03-04 21:55

Media Player hakker helt vildt, ligegyldigt hvad jeg afspiller og uanset om computeren arbejder eller ej. Jeg har aldrig haft problemet før, men kan ikke finde fejlen, nogle forslag?????
MVH JBG

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 02-03-04 21:59

Det lyder jo som der kører et eller andet samtidig
Hvilket Styresystem?? Mvh sune

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 02-03-04 22:01

Hvis du har xp så prøv at gendanne til for problemet ved at trykkr på start tilbehør systemværktøjer og gendannelse

Kommentar
Fra : jbg

Dato : 02-03-04 22:02

XP, men det brugte jeg også før og ifølge cpu oversigten er det ikke mangel på kraft!

Kommentar
Fra : jbg

Dato : 02-03-04 22:03

jeg har haft problemet et stykke tid nu, risikere jeg ikke at miste noget!

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 02-03-04 22:04

Du kan muligvis måske gså have fået en virus indenbords ?? har du et opdateret antivirusprogram ??

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 02-03-04 22:05

Ikke ved en gendannelse men det skal være tilbage før problemet opstod

Kommentar
Fra : jbg

Dato : 02-03-04 22:05

ja, og ifølge det er der ingen problemer. har ikke problemer med andre programmer

Kommentar
Fra : jbg

Dato : 02-03-04 22:08

er du sikker på jeg ikke mister noget ved en 2 måneder gammel systemgendannelse?

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 02-03-04 22:13

Ja det sletter ikke noget det har selv om jeg har hentet nyt indenfor den periode jeg vil gendanne hen over aldrig slette noget for mig heller ikke opdateringer Mvh sune
Ps men hvis man vil kan man jo lave en sikkerheds kopiering

Kommentar
Fra : jbg

Dato : 02-03-04 22:19

XP kan ikke gendanne så langt tilbage, den vil kun gå 2 uger tilbage!

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 02-03-04 22:25

Hmm har du podateret mediaplayer??

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 02-03-04 22:26

Og hvad med windows har du også opdateret det ?

Kommentar
Fra : jbg

Dato : 02-03-04 22:26

øh, podateret????? hvad er det?

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 02-03-04 22:35

Windows opdate findes under start programmer og opdatering af mediaplayer findes i mediaplayerens browser under Hjælp Mvh Sune

Kommentar
Fra : jbg

Dato : 02-03-04 22:36

det hele bliver løbende opdateret, så det skulle være på plads. Men kan det være det!

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 02-03-04 22:44

Prøv at trykke ctrl alt og delete der kan du jo se på Joblisten nederst i vinduet hvor meget din cpu arbejder og deraf udlede om noget kører i baggrunden Mvh sune

Kommentar
Fra : jbg

Dato : 02-03-04 23:06

den manglede en windows update, så nu benytter den mellem 30 og 50%, men ellers ligger den på 6-8%.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 02-03-04 23:09

Ok så så må du prøve hvad den står på når du kører film :du har vel ikke fået en anden player for nylig ??

Kommentar
Fra : Fredison

Dato : 02-03-04 23:19

jeg har haft problemer med at når mit anti-virus program er åbent og jeg så ser film, så hakker det bare derud af!!
deaktiver dit netkort og luk anti-virus programmet!!

#12

Kommentar
Fra : 2243

Dato : 02-03-04 23:29

øhh deaktivere sin antivirus, er det ikke det samme som at sige jeg køre uden sele, men jeg tager den på hvis der skulle ske noget

2243 // claus

Kommentar
Fra : 2243

Dato : 02-03-04 23:46

Hej

Citat
Tip: Although Windows XP comes with the cool-looking Windows Media Player 8.0, the older Windows Media Player
6.4 is installed, too. It's at C:\Program Files\Windows Media Player\mplayer2.exe. Try it when playing movies, it usually plays them more smoothly than WMP8.

Taget herfra http://www.kellys-korner-xp.com/xp.htm , i øvrigt i mill. xp tips

2243 // claus

Kommentar
Fra : jbg

Dato : 03-03-04 07:57

Nu har jeg prøvet at hente de nyeste opdateringer, deakrivere mit virusprogram og mplayer2, men stadig intet held. Er der nogle ideer?

Kommentar
Fra : Fredison

Dato : 03-03-04 08:33

hmm.. jeg må indrømme at jeg er tom for ideer!!

brug BS Player

#12

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 03-03-04 09:07

Måske slette mediaplayer og Geninstallerer ?? Og du har Codek pack ikke ?? Ellers her
http://www.codec-download.com/modules.php?name=Downloads&d_op=viewdownload&cid=16

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 03-03-04 09:07

Måske slette mediaplayer og Geninstallerer ?? Og du har Codek pack ikke ?? Ellers her
http://www.codec-download.com/modules.php?name=Downloads&d_op=viewdownload&cid=16

Kommentar
Fra : jbg

Dato : 03-03-04 11:14

det prøver jeg!!!!

Kommentar
Fra : wolan

Dato : 03-03-04 11:44

Hvor meget Ram har du på dit grafik-kort?
Ændrer frekvensen af 'Hak' sig ifht. hvor stort billedvindue du vælger? (er det værre ved 'fullscreen')?

Hvis der ikke er tilstrækkelig ram til billedet på grafikkortet, vil den forsøge at tage ram fra PC'en, og hvis du kører mange applikationer der bruger ram (ikke processor) forsøger den at bruge af din 'swap' på disken. Dette kan give betydelige 'hak' i gengivelsen

Kommentar
Fra : jbg

Dato : 03-03-04 11:52

tror ikke det er grafik kortet, da den også hakker ved afspilling af musik uden nogen form for grafisk understøttelse.

Kommentar
Fra : wolan

Dato : 03-03-04 11:55

Så skal du nok rydde op i dine codecs

Kommentar
Fra : jbg

Dato : 03-03-04 11:56

hvordan gør jeg dette!

Kommentar
Fra : jbg

Dato : 03-03-04 12:02

nu har jeg prøvet at geninstallerer programmet, men det hjalp ikke!

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 100 point
Dato : 03-03-04 12:22

Jeg ved ikke hvorfor det virker, men det plejer det altså :

Fjern din Codec version (Du bruger sikkert 5.1.1 ???) REBOOT og installér version 3.11 Beta : http://www.pcworld.dk/download.asp?Mode=2&ProgramID=119

Slut med hakken

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : jbg

Dato : 03-03-04 12:54

Tak for svaret molokyle. Det ser ud til at det virkede
Også tak for din store indsats sunowich

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 03-03-04 18:58

Selv tak men det hjalp åbenbart ikke Hmmmm