/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Outlook 2003 opsætning. (200 points i e-~
Fra : jesper0812
Vist : 466 gange
1 point
Dato : 02-03-04 21:50

Se i gruppen e-mail, hvor jeg beskriver et problem med Outlook 2003, som er 200 points værd.
I E-mail gruppen kan ingen tilsyneladende løse problemet.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 02-03-04 21:52

Nu havde det været smart hvis du havde lagt en genvej.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 02-03-04 21:55
Kommentar
Fra : jesper0812

Dato : 02-03-04 21:57

tak bjarne D

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 02-03-04 22:03

Jeg har kigget på problemet, men kan ikke løse det på grund af utilstrækkelig viden omkring Outlook 2003 så det spørgeren har brug for er en der kender til opsætning af denne Outlook idet problemet angiveligt er opstået efter opdatering fra ældre version.
Bjarne

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 03-03-04 00:10

Sidder og tænker efter nærlæsning om du i konfigurationen af din konto (Indstillinger -> Email konti -> Rediger -> Flere indstillinger -> Server til udgående post) har flueben i til at sætte flueben i "Serveren til udgående post (SMTP) kræver godkendelse ?

Hvis denne er aktiveret vil den som default kræve at SMTP er den samme som POP3, uanset hvad der i ørigt er skrevet ind i indstillingerne

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 03-03-04 00:18

Skriv det i det rigtige spg. så du kan få de velfortjente point hvis det er løsningen (I er forsonet, tror jeg )

Accepteret svar
Fra : Better_Performance

Modtaget 1 point
Dato : 03-03-04 06:34

Jeg prøver

Godkendelse af svar
Fra : jesper0812

Dato : 03-03-04 08:21

Tak for svaret Better_Performance.
Du får også de 200 points fra den anden gruppe.