/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
dvd brænder div. spørgsmål.
Fra : CCjunior
Vist : 571 gange
200 point
Dato : 02-03-04 18:31

jeg har først et let spørgsmål...
når nu jeg brænder en dvd skive brænder jeg så i 2 lag ??

jeg har lidt problemer.. når jeg er færdig med at shrinke en film så skriver den " instruktion ved "0x00000000" referede hukommelse ved "0x00000000" hukommelsen kunne ikke read. "

hvad f.... går der galt.. jeg bruger DVD shrink 3,1.. jeg har prøvet at slette det og hente det igen..
når jeg så vil brænde ud i nero siger den at der er fejl..

hvad dælen gør jeg nu...

Accepteret svar
Fra : johnni

Modtaget 210 point
Dato : 02-03-04 19:12

hej jeg kan ikke hjælpe dig men prøv den her.http://www.clonedvd.net/

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 02-03-04 19:20

jeg har clone dvd.. men må indrømme at jeg ikke bruger det.. måske skal jeg prøve det..
men jeg håber at der er nogen der kan hjælpe med en løsning

Junior

Kommentar
Fra : gobling

Dato : 02-03-04 19:41

Hej CCjunior.

Johnni har ret.. Tag og kør med clonedvd istedet, den virker hvergang. Har selv prøvet dvdshrink.. synes ikke det var optimalt.

Husk at brug dvddecypter først til at rippe med..

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 02-03-04 19:46

ok..tror at jeg vil gå over til clonedvd..
så må vi jo se om ikke det hjælper..

Junior

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 03-03-04 15:00

når nu jeg brænder en dvd skive brænder jeg så i 2 lag ??
jeg mangler da stadig svar på dette her..

Junior

Kommentar
Fra : ofa

Dato : 03-03-04 18:17

På alm skiver brænder du kun i et lag

Kommentar
Fra : Abefjeas

Dato : 05-03-04 13:13

på en alm. disk er der kun 1 lag... køb nogen andre brænde disk....

Godkendelse af svar
Fra : CCjunior

Dato : 19-03-04 19:19

Tak for svaret johnni.
jeg har fundet fejlen.. det var mit nero som havde en fejl...

jeg kan desværre ikke bruge clonedvd da jeg på et tidspunkt har haft det til at ligge som demo.. så nu kan jeg ikke prøve igen.. det må vente indtil jeg får formateret min HD igen...

Junior