/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
CS installation
Fra : olefahnoe
Vist : 571 gange
500 point
Dato : 02-03-04 17:38

Jeg har lige købt et nyt spil half-life til 250kr og vil gerne spille på nettet med CS
det vil ikke gå ind på nogen server den skriver bare at jeg ikke kan connect til en server der køre under en anden protocol end min.....

jeg har set at man skal ha noget stearm hvad er det og hvor får jeg det gratis og uden at skulle logge ind på en side som fileplanet.

hjælp jeg vil spille nu

Kommentar
Fra : palle22

Dato : 02-03-04 19:12

http://www.ozforcesfiles.com/index.php?action=category&id=387

Gå ind på den side, og download den 2. fra oven, som har cs cache. Så opdaterer den selv til den nyeste version når du har installeret.
VH Palle

Kommentar
Fra : micjo

Dato : 02-03-04 20:03

Hey Ole

No no. Det der er galt er din protokol(sproget) din pc taler med andre over nettet. Normalt bruger den tcp/ip, men til HL/CS
skal du bruge ipx.
Hvilket styresystem bruger du ?
Du skal bruge din CD rom med windows, MÅSKE, så smid den lige i drevet.
På 98/me/XP skal du ind i egenskaber for netværk. Der har du muligheden for at tilføje f. eks protokol. Vælg ipx...
Hvis du har installeret HL rigtigt, med CD-key og oprettet en profil hos STEAM(email-brugernavn-password).
Er alle mod's med på CD'en eller skal du hente nogen fra STEAM-NETWORK?
Du skal under alle omstændigheder lade spillet opdatere til nyeste version. Der er rettelser næsten hver uge.

Mvh Micjo

Kommentar
Fra : olefahnoe

Dato : 02-03-04 20:25

Lorte steam

nu har jeg brugt 3timer på at downloade det og ny vil det ikke installe pga en I/O error

HJÆLP

Kommentar
Fra : DJ_Puden

Dato : 02-03-04 20:41

Ole.

Har du haft CS 1.5 installeret før?

Kommentar
Fra : olefahnoe

Dato : 02-03-04 21:04

Øhh

jeg har bare installet det der var med på cd'en

tror kun det er 1,0

hvor finder jeg 1,5

Kommentar
Fra : olefahnoe

Dato : 02-03-04 21:29

hvis jeg tager gennem START og PROGRAMMER og SiRREA er der en update CS det virker heller ikke

lort

Kommentar
Fra : palle22

Dato : 02-03-04 21:37

jeg har givet det bud jeg kan. Du skal ind i steam, og gøre det derfra.

Kommentar
Fra : micjo

Dato : 02-03-04 23:08

Hej igen

Hvis du har købt en halflife, er det egentligt kun CD-keyen du skal bruge. Gå på www.steampowered.com
Og hent CS spillet, altså versiom 1.6--- 1.5 kan ikke spilles på nettet mere. Du skal hente filen steaminstall_cs.exe
hvis det kun er CS du vil have. Den fylder den, 379mB, den fulde version med alle mods fylder 790mB.
Installer og opret profil. God fornøjelse
Mvh Micjo

Kommentar
Fra : micjo

Dato : 02-03-04 23:09

Øhh
Hvor stor er din PC, og hvilket styresyatem?

Micjo

Kommentar
Fra : olefahnoe

Dato : 02-03-04 23:58

XP 2gh 640ram 128mbskærmkort

så pc er stor nok

jeg downloaded steaminstall_full.exe og den virkede ikke

men jeg prøver igen

Kommentar
Fra : olefahnoe

Dato : 03-03-04 16:53

Der må være nogen der ved hvor jeg kan hente STEAM uden fejl

har hentede det 3 gange nu og det virker ikke. kan ikke installes pga I/O error

Accepteret svar
Fra : micjo

Modtaget 500 point
Dato : 03-03-04 19:38

Sorry ole, men jeg tror ikke det er steam der fejler noget. Ikke efter 3 forsøg. Har selv hentet den flere gange, og aldrig haft det problem.
Din PC er helt fin, men jeg tror du skal kigge den lidt efter i sømmene. I/O fejl lyder som hukommelse eller andet hardware.
Mener ikke der er noget i stykker, men en driver konflikt måske. Se evt. IRQ og IO adresser under system oplysninger.
Også [enheder med problemer] samme sted.
Hvad har du kørende som startprogrammer ? Er der noget der "slår PC'en ihjel" ? Nogen speciel sikkerheds software ?
Og hvis du har haft noget af den gamle(1.5) CS/halflife installeret så fjern det helt, det er ikke kompatibelt med steam.
Du må have lidt tålmodighed, for der er en eller anden lille dum ting du har overset.

Mvh Micjo 96-)

Godkendelse af svar
Fra : olefahnoe

Dato : 04-03-04 16:58

Tak for svaret micjo.

Jeg kæmper videre med det hele tak for hjælpen

Husk at sætte en kommentar her så får du de sidste points http://www.kandu.dk/dk/spg/34670

Ole fahnøe