/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
--->joker (befriminmobil)
Fra : solgaard
Vist : 609 gange
500 point
Dato : 02-03-04 16:32

Hej joker/alle

Er du stadig ejer af befriminmobil..?

har du nogen ide om hvornår det igen er muligt at unlocke motorola..?

Mvh

Solgaard

Kommentar
Fra : helloo.dk

Dato : 02-03-04 18:11

Motorola telefoner kan stadig unlockes hvis man har den rette leverandør.'
Ring 87389999 John (mobifix) han klare alle motorola telefoner!
Hilsen Dan

P.S. Du kan altid finde en unlocker på www.dkunlock.dk

Accepteret svar
Fra : joker

Modtaget 500 point
Dato : 02-03-04 18:18

Hej Solgaard

Vi regner med at have fundet en stabil leverandør, som kan levere koderne til overkommelige priser i løbet af marts måned. Jeg venter lige lidt med at investere i nye koder indtil at jeg har fået penge retur fra min tidligere leverandør.

Med venlig hilsen
www.BefriMinMobil.dk

Kim Christensen

Kommentar
Fra : dscoop80

Dato : 06-04-04 12:45
Godkendelse af svar
Fra : solgaard

Dato : 08-04-04 11:41

Tak for svaret joker.