/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
R/C Mini-Rover
Fra : MXEE
Vist : 325 gange
100 point
Dato : 02-03-04 16:26

hej jeg kunne godt tænke mig sådan en og vil gerne købe den i danmark man jeg kan ikke
finde nogle steder hvor de sælger den

ved i hvor man kan købe den ??

se mere her http://www.thinkgeek.com/cubegoodies/toys/5776/

Kommentar
Fra : jpal

Dato : 03-03-04 11:57

Hej MXEE

Der ligger en forretning ved krydset Gammelkøgelandevej / Folehaven som hedder IC hobby, jeg vil gætte på at du kan gå ind til ham og høre om det er en han kan skaffe, ellers ligger der en forretning på fisketorvet som har alt muligt af den slags du kan også høre dem om det er noget de kan skaffe...
den på fisketorvet hedder : Q-Big Tlf. 33 11 00 68

Hilsen
Jpal

Kommentar
Fra : MXEE

Dato : 05-03-04 15:50

Tak for svaret men jeg tror desværre at det er billige at bestille den på nettet.
For han ska jo også tjene noget på det

Det jeg kiggede efter var hvis der var en eller anden i danmark der handler
med den som ikke har en hjemmeside og forfor er svær at finde

Andre ????