/ Forside/ Teknologi / Hardware / Modem / Spørgsmål
10  bredker 320
VoiceFax modem (internt)
Fra : Reichstein
Vist : 595 gange
100 point
Dato : 02-03-04 14:33

Jeg har installeret et Aceex Voice fax modem, mit problem er, at Cheyenne Bitware programmet, som følger med ikke kan finde modemet. Den kører "detect" på com portene, under forsøg på installation, og efter et stykke tid at have ledt i com 3(hvor mit modem er pladseret, slukker computeren og booter. Jeg kører XP, og kan finde og kommonikere med modemet under kontrolpanel og indstillinger for telefon og modem.
Hvad hulen er der galt???

Accepteret svar
Fra : Luxman

Modtaget 100 point
Dato : 05-04-04 16:18

Hej
Drop XP. Få fat i Windows 3.1 og dit Cheyenne Bitware skal nok virke. Du må regne med at så længe man bruger Microsofts produkter kan man ikke forvente at de er bagud kompatible. Det at det bryder ned viser igen hvilket "professionelt" system der er tale om.
Mvh

Godkendelse af svar
Fra : Reichstein

Dato : 06-04-04 22:30

Tak for svaret Luxman.
Jeg har afinstalleret hele dynen, og vil vente til der kommer et bedre produkt.

mvh