/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Bärbar
Fra : bobbels
Vist : 427 gange
50 point
Dato : 02-03-04 11:53

Hej !!
Kan nogen fortälle mig hvordan jag åbner en toshiba sattelite 1710/1730 ved tastaturen.
Har varet inne på deres hemside men jag behöver en manual har köbt den bärbara av en bekandt som ikke hade manualen.

Accepteret svar
Fra : Luxman

Modtaget 50 point
Dato : 03-03-04 23:17

Hej
Skal du have tastaturet af?
Mvh

Kommentar
Fra : bobbels

Dato : 04-03-04 08:12

Ja vi behöver att lägge mer minne i,og komma til harddisken, så vet du hvordan man åbner den ller har en manual skulle jag vara tacksam

Kommentar
Fra : Luxman

Dato : 04-03-04 12:17

Hej igen.
Her har du adressen:
Men ellers du skal op fra bunden. Der sidder en lille klap. Husk at slå strøm og batteri fra.

http://eu.computers.toshiba-europe.com/cgi-bin/ToshibaCSG/download_manuals.jsp?z=29&service=EU
Mvh

Kommentar
Fra : bobbels

Dato : 04-03-04 13:02

Tack for hjälpen,denhar vi väntet länge på tack så meget.

Godkendelse af svar
Fra : bobbels

Dato : 04-03-04 13:03

Tak for svaret Luxman.

Kommentar
Fra : bobbels

Dato : 04-03-04 14:02

Hej igen luxman!! Har kollat deres hemside men blir ikke meget klogere .Kan ikke finde den knap du snakker om på bunden, der er batteriet og memory lågen du mener ikke under den lap som sidder der ?? kan du hjälpe mig lidt mer tror du

Kommentar
Fra : Luxman

Dato : 04-03-04 18:52

Hej igen
Jeg kender ikke denne notebook men nogle maskiner skal hele overdelen med tastatur og mus skilles fra bund. Nogle er skruet sammen fra bunden andre er klikket sammen. det kan være at jeg finder mere ellers held og lykke.

Kommentar
Fra : bobbels

Dato : 04-03-04 18:56

Ok håller frågan åben så länge,der er 5-6 skruer i bunden .

Kommentar
Fra : Luxman

Dato : 05-03-04 12:00

Hej
På andre bærbare sidder der også skruer der hvor batteri og andet udskifteligt sidder. Ellers er der ikke andet end at prøve, MEN husk hvor de forskellige skruer og plader skal sidde. Pas på med statisk elekticitet. Der kan også være to eller flere små tapper lige under tasterne ude ved kanten der skal skubbes til side og tastaturet springer op. Hav lidt tålmodighed.

Kommentar
Fra : bobbels

Dato : 05-03-04 13:04

Ja det ved jag, jag er rene tålmodigheden, har holdt på med datorer i 6 år fra gamle tidens datorer 386,486 så nok har jag tålmodighed.Men det er så irreterende når man ikke hitter noget på internet.

Kommentar
Fra : Luxman

Dato : 14-03-04 14:40

Hej
Er du kommet videre? Lige denne model må være speciel for man kan finde meget om andre. Det bedste var om man kunne komme på en servicemanual.

Kommentar
Fra : bobbels

Dato : 14-03-04 22:20

Ja det vet jag,har ikke kommit längere,lade ner det lige nu.Har andra datorer jag håller på med, macintosh g3,gammel bärbar mac og lite andra grejer ,men annars tack for hjälpen jag har jo i allafal fået manualen med hjälp fra dig.