/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Regneark til benzin statistik
Fra : abelspendabel
Vist : 1898 gange
100 point
Dato : 02-03-04 08:27

Hej gør nogle af jer billister brug af regneark til at registrere jeres benzin forbrug på jeres biler. Tænker f.eks. på antal km på en tank fuld benzin, gennemsnitligt kørt antal km på literen og så videre.

Jeg vil meget gerne have fingre i sådan et regneark. Jeg har desværre ikke evnerne til at lave et selv.

Så håber at der er nogle som kan hjælpe mig

/Abel

Kommentar
Fra : Dkkasper

Dato : 02-03-04 09:02

Det ville da ellers være en kanon mulighed for at komme til at kende lidt til Excel - det er slet ikke så svært... og skulle der opstå problemer eller du har brug for at få besvaret et par spørgsmål - ja så har du jo Kandu.dk ...

Accepteret svar
Fra : sidal26

Modtaget 110 point
Dato : 02-03-04 09:52

Hvis det stadig har interesse, kan du give mig din mail-adresse så kan jeg sende en til dig

Kommentar
Fra : nenita

Dato : 02-03-04 09:54

Jeg har også en regneark til kilometer/benzin regnskab.
Send din mail adr. så får du den.

mvh
Nenita

Kommentar
Fra : abelspendabel

Dato : 02-03-04 12:22

Hej Begge (sidal26 og nenita)

Min mail adresse er anhen90@hotmail.com

maneg tak

Kommentar
Fra : sidal26

Dato : 02-03-04 13:47

Så har jeg sendt arket. Håber du kan bruge det

ellers må du vende tilbage så kan vi nok ændre det

Kommentar
Fra : sidal26

Dato : 02-03-04 13:47

Så har jeg sendt arket. Håber du kan bruge det

ellers må du vende tilbage så kan vi nok ændre det

Kommentar
Fra : akaup

Dato : 02-03-04 20:41

Jeg har lavet et ark med nogle flere detaljer - f.eks. samlede pris på det at have bil, sliddele udskiftet d.d, pris på dele osv.
Det sender jeg lige - dog udfyldt med mine egne data - du kan evt. se, hvordan de enkelte poster i arket er "kædet sammen" i adresse-feltet:

Mvh. Andreas.

Kommentar
Fra : nenita

Dato : 03-03-04 09:00

Arket er sendt.

Det kan selvfølgelig udbygges med alt hvad man ellers har lyst til.

Mvh
Nenita

Godkendelse af svar
Fra : abelspendabel

Dato : 03-03-04 14:04

Tak for svaret sidal26.