/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Tele 2 forbindelse
Fra : ofa
Vist : 370 gange
100 point
Dato : 02-03-04 08:10

Er der andre der har probl med internet forb hos Tele 2,bor i Kbh´s området

Kommentar
Fra : Chamira

Dato : 02-03-04 08:30

Hej Ofa

Du skriver ikke lige om det er periodiske problemer, generelle problemer eller hvad det i det hele taget drejer sig om, men jeg synes sgu lige, du skal høre min historie alligevel:

Vi HAVDE problemer med Tele 2. Vi havde tidligere TDC, men skiftede i september sidste år. Vi var grædefærdige til sidst, og ville bare UD af vores abonnements-binding så hurtigt som muligt.

Det der skete var (Kort fortalt), at vi betalte for en 1 Megabit linie, men kørte generelt kun 270 kb!!! Altså en fjerdedel af det vi betalte for. Men det værste var nu alligevel den anden fejl...
Flere gange har vi været ude for, at vores IP adresse pludselig var udskiftet med en Opasia adresse (TDC), vi forklarede problemet, og TELE2 sagde: "det kan ikke lade sig gøre, det er umuligt!"

Der var en masse tovtrækkeri, korrespondence, teknikere og brudte løfter, men det hele resulterede i forløsning for en mds. tid siden. De satte et testmodem på vores linie, og sporede en fejl til en central i Randers. Fejlen blev rettet, og TELE2 gav os en skriftlig undskylding, og 800 kr. rabat på vores kvartalsregning. Siden har vi ikke haft nogle problemer... altså andre end de generelle problemer, man kan læse om på deres drift-status-side.

Læs evt. mere af vores historie her: http://www.dr.dk/nyheder/tv/Kontant/debat/
Indlægget hedder "Tele2ADSL og mareridtet der aldrig slutter"

Mvh Chamira

Kommentar
Fra : ofa

Dato : 02-03-04 08:53

Det har været ustabil forbindelse,svingende hastighed,nedbrud i perioder,og jeg vil bare være sikker på det ikke er min PC der er tosset,har i de sidste dage kørt både det ene og det andet og kan ikke finde nogen uregelmæssigheder.Men jeg venter til fl er vågnet inden jeg opsiger abb,så jeg lige kan høre om der skulle være probl her i Kbh´s området

Accepteret svar
Fra : Chamira

Modtaget 110 point
Dato : 02-03-04 09:10

Hej igen

Har du kigget på denne side? Det ser da ud til, at der har været en del driftsforstyrrelser bla. 20/2 på ydre Nørrebro.

http://driftstatus.tele2adsl.dk/

Chamira

Kommentar
Fra : ofa

Dato : 02-03-04 09:31

Det var en fin side
Takker Ole

Godkendelse af svar
Fra : ofa

Dato : 02-03-04 09:31

Tak for svaret Chamira.

Kommentar
Fra : Chamira

Dato : 02-03-04 16:17

Velbekomme... håber det kommer til at køre for dig med Tele2.

Chamira