/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
TEDD!!
Fra : lyhne1
Vist : 357 gange
200 point
Dato : 02-03-04 02:18

Hej Tedd.. Tror vist jeg skylder... Tak for hjælpen..

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 210 point
Dato : 02-03-04 02:25

Øh? Skylder hvad, hvis det er mig du mener?

Kommentar
Fra : lyhne1

Dato : 02-03-04 02:27

du var så flink at svare på mit spg før. Så nu skal du jo også have point for det...

Godkendelse af svar
Fra : lyhne1

Dato : 02-03-04 02:27

Tak for svaret tedd.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 02-03-04 02:28

Tedd se spørgsmålet om winamp

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 02-03-04 02:29

Ohh! Ok men no big deal lyhne

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 02-03-04 02:30

Men tak! Jeg var vist den hurtigste

Kommentar
Fra : lyhne1

Dato : 02-03-04 02:36

oki.. Men du er da meget velkommen til at give dem tilbage.. Bentjuu fik bare ondt i røven, og det gad jeg egentlig ikke høre på...

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 02-03-04 02:39

Det kan da godt være du syntes det, men det var tedd der gav dig svaret.

Kommentar
Fra : lyhne1

Dato : 02-03-04 02:43

Når, der var vores egen lille politimand... jeg var jo næsten begyndt at savne din allernådigste retfærdighedssans...

Problemet er løst. Så det er jo godt nok.. Det skal vi ikke mundhugges over længere..

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 02-03-04 02:48

Du tager fejl lyhne, for mig kan i dele alle de point i vil, men jeg syntes det var utroligt uretfærdigt det du lavede overfor tedd.

Kommentar
Fra : lyhne1

Dato : 02-03-04 02:51

Undskyld, Bentjuul. Det skal ikke ske igen, dog tror jeg at du overser Tedd's egen kommentar herpå siden.. Men som sagt skal vi ikke skændes over det.. De eneste der blev straffet var Cornell og jeg selv.... Retfærdigheden skete fyldest.

Og vi levede alle lykkeligt til vores dages ende.

Kommentar
Fra : Cornell24

Dato : 02-03-04 02:52

bentjuul, du burde gå i seng, og ikke tænke så meget over det. Tedd har fået de point han skulle ha' og så er alt super. Det er bare nogen ligegyldige point :)

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 02-03-04 02:55

Ja ha' det godt lyhne, måske kan du løse et problem for mig en dag.