/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Problemer med nu alle mine telefoner! :P
Fra : UnLocker.NooB
Vist : 245 gange
90 point
Dato : 01-03-04 23:30

Jeg har 4 mobil telefoner, 3330, 3410, 3510, 3510i, og de virker ikke! - Kan i ik se om i kan hjælpe mig med bare en af dem!??! - Pleas! - Her kommer problemerne:

3330, man kan ikke oplade den, hvad kan der være galt? - Har prøvet med div. batterier!

3410, når man tænder den kommer der lys i displayet, og der sker ikk mere, det slukker ikke, og der kommer ikk andet frem, hvad kan der være galt?

3510, jeg tror den har fået noget fugt, ihvertifald virker tasterturet ikk ordentligt, halvdelen af knapperne virker ik, og den laver mystiske ting som at når man taster "0" - kommer der "*" - frem!

3510i, Den kan kun lige tænde lyset i displayet i 1 sek hvis man er heldig, eller gider den OVERHOVED ik tænde? - Man kan ikk sætte den til opladning eller noget som helt heller? hvad kan der være galt?

- Håber virkelig i kan hjælpe mig! - På forhånd mange tak! (har kun point nok til at gi 50, men det er da bedre end ingenting?!)

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 01-03-04 23:40

Ikke fordi jeg kan hjælpe dig med dine telefoner, men jeg hjælpe dig med at få 200 point så du har lidt at rutte med fremover.
Gå ind under din profil og opret dig som superbruger så får du 200 point forærende.

//bentjuul

Kommentar
Fra : UnLocker.NooB

Dato : 01-03-04 23:47

har jeg desværre allerede gjort :)

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 01-03-04 23:55

I din profil står du som alm. bruger !!!!! Har du flere navne ?

Kommentar
Fra : UnLocker.NooB

Dato : 02-03-04 00:17

ja, oprettede en angang som jeg har glemt koden til, den var superbruger :) - takker

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 02-03-04 00:19

Den kan du da få oplyst hos kandu ! Hvad var det navn ?

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 02-03-04 00:22

Det betyder ingenting.
Selv om du har oprettet dig som superbruger én gang, kan du sagtens
oprette dig som superbruger igen under et andet brugernavn.
Så du må have lavet en fejl, da du forsøgte at oprette dig i denne omgang.
Prøv derfor igen, så lykkes det nok.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 02-03-04 00:34

Rellom >enig, men Unlocker.NooB kan da foruden det vi har skrevet, få oplyst sin anden adgangskode hos kandu, det betyder da ikke noget, der er jo mange der har flere brugernavne, hvis han har brug for det.

Kommentar
Fra : UnLocker.NooB

Dato : 02-03-04 00:38

hehe, det pænt af jer, men mine telefoner er mere et problem lige nu! :D

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 02-03-04 00:39

Ja, ok undskyld, vi ville bare skaffe dig point.

//bentjuul

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 02-03-04 00:46

Dine telefoner er der næppe noget at stille op med.
Nokias telefoner er de mest fejlbehæftede på markedet, og du
har bare været i særlig grad uheldig.
Så der er nok ikke andet at gøre end at købe en ny telefon af et andet mærke.
I den forbindelse vil jeg stærkt anbefale Siemens.
Jeg har selv to Siemens-telefoner, som begge fungerer 100 %.
Den ældste er en C35, købt i maj år 2000 og stadig så god som ny.

Kommentar
Fra : sambo

Dato : 02-03-04 01:13

Har ladet mig fortælle at Nokia har nedsat deres kvalitets krav yderligere, dvs at en undersøgelse har vist at en mobil telefon bliver brugt i 18 md. og herefter kasseret. Derfor er Nokias telefoner kun lavet til at kunne holde i ca 1½ år.

For mit vedkommende betyder det aldrig mere Nokia, hverken nyt eller brugt.

Mvh sambo

Kommentar
Fra : lyhne1

Dato : 02-03-04 02:09

Køb Siemens...

Kommentar
Fra : majbritt05

Dato : 02-03-04 09:32

måske de trænger til en softwareopdatering? Eller ihvertfald nogle af dem.

Kommentar
Fra : UnLocker.NooB

Dato : 08-03-04 08:44

ja, har nok været små uheldig :(

- Hva så med Samsung, hvad sir i til det, er det en ok telefon også, kvalitets mesigt?