/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Dungeon Keeper Gold under XP ??
Fra : goldeneye
Vist : 410 gange
50 point
Dato : 01-03-04 22:17

Er der nogle det er lykkedes for, at køre Dungeon Keeper Gold under XP ?
Når jeg prøver at installere får jeg at vide at spillet kræver Win 95 eller NT 4.

Accepteret svar
Fra : edbhans

Modtaget 60 point
Dato : 01-03-04 22:54

Jeg har fundet systemkrav til spillet: http://www.cdaccess.com/html/pc/dunggold.htm
Her nævnes kun win95. Det er altså et gammelt spil og kan derfor ikke køre på XP, der ikke "tåler" Dos.

Hvis du derimod kan snyde til til at få spillet instaleret, kan du herefter højreklikke på ikonet, vælge egenskaber, vælge fanebladet kompabilitet og drefter sætte flueben ud for win95 - så er der en chance for at få det til at køre; men jeg tror, den er minimal.

Held og lykke

Kommentar
Fra : tronddk

Dato : 02-03-04 15:32

jeg har den normale Dungeon Keeper 2 inde og den køre som den skal og jeg har win xp pro....

Kommentar
Fra : tronddk

Dato : 02-03-04 15:33

men ved ikke med 1èr har nemlig ikke den

Kommentar
Fra : goldeneye

Dato : 02-03-04 22:59

Hvordan kan jeg snyde for at få spillet installeret ?

Godkendelse af svar
Fra : goldeneye

Dato : 23-03-04 21:12

Jamen ..... det lykkedes, selvom du troede chancen var minimal ..... så mange tak for hjælpen