/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Hej Mordex - jeg skylder dig...
Fra : Mettemaria
Vist : 405 gange
25 point
Dato : 01-03-04 21:50

Hej Mordex - jeg skylder dig en...(vedr. Incredimail).

Her en ny:

Jeg har en Webtech 60 med Windows 98. Jeg har fået lagt min klamme hånd på et tastatur med "knapper/genveje" til email/web m.v.

Hvorfor vil det ikke som jeg vil - er det en driver der mangler eller hvad ?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 01-03-04 22:35

De fleste tastaturer med genvejs taster kræver drivere! Hvis du vender tastaturet om, plejer der at stå en seddel med fabrikat og serienummer! Hvis du sender det herind er det muligt vi kan finde en driver til keyboardet!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 01-03-04 22:43

nå jeg skal åbentbar ikke svare dig sorry Mordex! *L*

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 01-03-04 23:13

tedd > du godt nok modig, jeg turde da ikke svare at Mettemaria manglede drivere.

//bentjuul

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 01-03-04 23:18

Næh jeg må holde op med at blande mig i de øremærkede spørgsmål! Jeg ved det godt

Kommentar
Fra : Mettemaria

Dato : 02-03-04 16:07

Hej tedd og bentjuul - ja-ja

Jeg "snød" Mordex for nogle point for ikke så længe siden - det kan jo være at man er fornærmet.... - men bag på mit HP tastatur, model SK 2501-A.
Serienummeret er:(tror jeg)P/N:C4734-60516.

Kom igen...

Accepteret svar
Fra : Mordex

Modtaget 25 point
Dato : 02-03-04 19:17

Hej.
Jeg så godt spørgsmålet i går aftes, men ville ikke blande mig, da jeg ikke er fornærmet over de sidste point, og ville ikke have dem.
>>Mettemaria, du skal heller ikke give point til mig for hverken dette eller det sidste spørgsmål. Jeg kender desværre ikke så meget til dit problem, så jeg er i stand til at hjælpe dig.
Så giv du bare pointene til tedd eller en af de andre som kan hjælpe dig.
Jeg er hverken bitter eller sur, og for det andet er det jo BjarneD der skylder mig pointene, da det var ham der fik dem for svaret

Jeg håber du får hjælp til dit problem
Ha´ det godt, og vi ses jo nok på Kandu.dk.

Mordex.

Godkendelse af svar
Fra : Mettemaria

Dato : 02-03-04 22:02

Tak for svaret Mordex. Hej Mordex - du får dem alligevel.
Jeg har stillet spørgsmålet andetsteds - og arbejder videre derfra.
Point's her i livet er ikke alt.....

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 02-03-04 22:05

Det var ikke nødvendigt, men tak.

Mordex.