/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Sidestøttefod til yamaha slider...
Fra : hondaforever
Vist : 458 gange
100 point
Dato : 01-03-04 16:10

hej... Jeg har købt et sidestøtteben til min yamaha slider fra thansen... Nu hvor jeg skal sætte den på, kan jeg ikke finde ud af hvor den skal side. Er der en som har et svar, så skriv endelig..
Her er linket, så i kan se hvad jeg taler om....
http://www.thansen.dk/product.asp?c=218783032&n=904424139&pn=461185489
Hilsen Søren

Accepteret svar
Fra : Guild

Modtaget 110 point
Dato : 01-03-04 17:22

>Søren
Mon ikke du skal undersøge om der et et aftenskolehold, som foreksempel hedder "Motorlære".
Jeg nægter at tro dine mange spørgsmål er oprigtige !
/PG

Kommentar
Fra : hondaforever

Dato : 01-03-04 17:26

hmm.... luk røven.... meen, der er ikke plads til at sætte det.....

hilsen Søren

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 01-03-04 18:44

Guild>>Med det sprog har han da meget brug for en støttefod for han vel ikke stor nok til at holde den, men hab har nok misforstået det - det skulle være støttehjul.

Kommentar
Fra : hondaforever

Dato : 01-03-04 18:46

ja ja ja..... undskyld sproget..... men seriøst, hvad er hjemmesiden til... spørgsmål.... ok, så regner med da med at få dem besvaret...

hilsen Søren

Kommentar
Fra : webgun

Dato : 01-03-04 19:52

jeg har set billedet...
Hvor svært kan det mon være??? det er jo ret åbenlyst at den ikke kan sidde ret mange steder!!!
1.Tænd for hjernen...
2.Sæt skruemaskinen i baggear...
3.Er der stadig tvivl om placeringen, så prøv med et kompas!!!
4.Virken det stadig ikke...gå til punkt 1.

Kommentar
Fra : hondaforever

Dato : 01-03-04 19:56

helt seriøst.... jeg har kigget overalt på yamahaen, kan ikke finde det skide hul hvor bolten skal kunne passe i...
Webgun> Hva med du bare lukker med det der pis... hva er dit problem....

Godkendelse af svar
Fra : hondaforever

Dato : 01-03-04 20:41

Tak for svaret Guild.

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 01-03-04 20:52

Har du prøvet at tage den gamle støttefod af?

Mordex.