/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Ventrilo
Fra : patrickfridal
Vist : 653 gange
220 point
Dato : 01-03-04 15:39

hej.. Jeg kan ikke høre andre snakke men de kan godt høre mig... Jeg har sammen lignet setup fra en ven men den var dne samme... Npr jeg åbner dte slår den også min Microfon fra... Jeg har afinsatlleret mange gange og installeret igen men dte virker ikke.... Jeg køre med Windowx XP Prof.....

Kommentar
Fra : ofa

Dato : 01-03-04 17:19

Prøv med et andet pogram,SKYPE,MSN MESSENGER;eller et andet,hvis det fungerer,er det din opsætning i Ventrilo der er gal

Kommentar
Fra : patrickfridal

Dato : 02-03-04 12:53

jamen jeg skal bruge Ventrilo... jeg skal kunne snakke med flere af gangen! det kan man ikke i msn , skype

Kommentar
Fra : ofa

Dato : 02-03-04 15:00

Jamen Jamen ,det var for at se om dine opsætninger til Mic + højt var rigtige.I messenger er der funktioner --guide lyd og billede med test af mic og højt.Du afinstall bare bagefter testen hvid den generer dig

Kommentar
Fra : patrickfridal

Dato : 02-03-04 16:36

kan sagtens snakke på skype og msn messenger..... Men har du ide til havd det kan være?

Kommentar
Fra : ofa

Dato : 02-03-04 17:37

Har prøvet at install pogrammet og læse lidt i deres side,jeg forstår ikke et muk og klarer mig ellers på engelsk,men desværre har jeg sjældent set noget så forvirrende,fatter ikke en brik!!
Desværre Mvh Ole

Kommentar
Fra : ofa

Dato : 02-03-04 17:38

PS
Har de andre install Ventrilo,og fået det til at funke??

Kommentar
Fra : 1003jeppe

Dato : 02-03-04 18:52

Med Skypes sidste opdatering kan op til 5 personer tale sammen- prøv den Jeppe 1003

Kommentar
Fra : patrickfridal

Dato : 02-03-04 19:05

de andre kan sagtens snakke sammen.. hvor kan man få den nye version af skype?

Kommentar
Fra : ofa

Dato : 02-03-04 19:08

Prøv at gå ind på skype

Kommentar
Fra : patrickfridal

Dato : 02-03-04 19:14

jamen har det nu hvordan kan jeg så snakke flere af gangen?

Kommentar
Fra : 1003jeppe

Dato : 02-03-04 22:21

Gå ind på Skype og download, så får du den sidste opdatering Jeppe 1003

Kommentar
Fra : patrickfridal

Dato : 03-03-04 13:44

har Skype 0.97 men kan ikke snakke flere sammen? kan sagtens finde ikonet man skla trykke på men jeg "kan" ikek trykke på det den er bare grå

Accepteret svar
Fra : 1003jeppe

Modtaget 220 point
Dato : 03-03-04 17:30

Se nu her du går ind på, http://www.skype.com/download.html , klikker på help, går ned til user guide, finder afsnittet om conference call her har du de oplysninger du skal bruge. jeppe1003

Kommentar
Fra : patrickfridal

Dato : 03-03-04 18:19

ja det virker.. men har du en idé til mit VT???

Kommentar
Fra : mogr

Dato : 03-03-04 21:43

Ventrilo justerer selv dine højttalere ned i volumen hvis du har modtaget en høj lyd for ikke at crashe dine højttalere ... Ved ikke hvordan man så justerer det op, men har fået det andet af vide af en supporter .. Måske du kunne bruge svaret til noget?

Godkendelse af svar
Fra : patrickfridal

Dato : 04-03-04 07:10

Tak for svaret 1003jeppe.
            du svarede jo på skype og det meste af det andet... tak for svaret

Kommentar
Fra : 1003jeppe

Dato : 04-03-04 09:58

Håber du får glæde af Skype. hilsen 1003 jeeppe