/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
test min hjemmeside
Fra : chahin
Vist : 511 gange
30 point
Dato : 01-03-04 15:00

hej.. jeg har lige lavet en hjemmeside om min projekt RUMKAPLØBET MELLEM USSR OG USA.. jeg kunne godt tænke mig og høre jeres mening om min hjemmeside

M.V.H

Chahin

Kommentar
Fra : Dkkasper

Dato : 01-03-04 15:02

Det bliver svært uden nogen hjemmeside man kan besøge!

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 01-03-04 15:03

har du et link?

mvh
Niels

Kommentar
Fra : DJ_Puden

Dato : 01-03-04 15:05

hehe, en lille detalje

Kommentar
Fra : chahin

Dato : 01-03-04 15:06

nåja.. sorry allesammen.. min fejl

www.chahin.dk :)

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 01-03-04 15:23

Hejsa igen
Flot side!!

Mindre stave/trykfejl nederst på forsiden: se billerderne

Mvh Niels

Kommentar
Fra : chahin

Dato : 01-03-04 15:30

ok.. alle de stavefejl er ikke min skyld det var ikke mig der skrev problemformuleringen.. der har min ven selv skrevet, det er lidt svært for ham og stave han kommer fra Rusland derfor. alle de stavefejl skal jeg nok rette :)..

Kommentar
Fra : Dkkasper

Dato : 01-03-04 15:30

Er bare nysgerrig:

skal projektet være browser baseret eller må det godt være en "almindelig" version på papir...

Med kun 2 uger - så pas på fokus ikke bliver rettet formeget på hjemmesiden og dens udseende fremfor indholdet således at problemformuleringen ikke bliver besvaret fyldestgørende...

Hvad er der ellers af krav til opgaven af formalia? Hvad er jeres studie...?

Kommentar
Fra : Dkkasper

Dato : 01-03-04 15:32

Ret stavefejl inden udgivelse - nu har du "publiseret" hjemmesiden og lavet link på Kandu - og folk ved jo ikke at i er klar over stavefejl mm. så jeg vil synes de skal rettes inden de kommer på nettet...

Kommentar
Fra : chahin

Dato : 01-03-04 15:33

oki... :)

Tak.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-03-04 15:34

Jeg er doven, så du må teste den selv

Her :http://validator.w3.org/

..og her : http://www.w3schools.com/site/site_validate.asp

..samt her : http://www.htmlvalidator.com/

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : chahin

Dato : 01-03-04 15:41

tak tak

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 01-03-04 15:42

>chahin
Flot arbejde !
Udover hvad andre har skrevet, så synes jeg at det er svært at læse hvid skrift på sort baggrund. Kontrasten er for stor, og efter ganske få minutter, begynder teksten at "flimre".
Dine reklamer ødelægger noget af det seriøse.
Et helt personligt spørgsmål, er det Alex fra Aalborg ?
/PG

Kommentar
Fra : chahin

Dato : 01-03-04 15:44

ok.. tror du at jeg skal fjerne reklamerne???

Accepteret svar
Fra : Guild

Modtaget 40 point
Dato : 01-03-04 16:14

> chahin
Ja prøv og fjern dem .. bedøm selv ! Reklamerne kan jo altid indsættes igen.
/PG

Kommentar
Fra : chahin

Dato : 01-03-04 16:18

ok mange tak jeg skal fjerne dem nu :). du kan komme ind om 10 minutter og se det... ok :)

Kommentar
Fra : chahin

Dato : 01-03-04 16:23

så nu er de væk :)

og mange mange tak for din hjælp.. jeg kunne aldrig ha taget reklamerne væk vis du ikke sagde det til mig..

Kommentar
Fra : peter6700

Dato : 01-03-04 16:32

jeg mener osse at din stkst ligger for tæt, er svært at holde linierne adskilt når man kommer et stykke ned i afsnittet, hvad med lidt større linieafstand, evt for hver 2. linie.

Kommentar
Fra : chahin

Dato : 01-03-04 16:34

jo.. det kunne jeg godt gøre.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 01-03-04 16:45

For meget sort.

Kommentar
Fra : chahin

Dato : 01-03-04 16:46

hvad mener du med --->sort<---

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-03-04 16:54

Dine farver overholder webstandarden ( http://www.w3schools.com/html/html_colors.asp ), men se om du bliver klogere af at læse lidt elementær farvelære.

Her er et link om farver : http://susanne.list.person.emu.dk/farvel.htm

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-03-04 16:59

Jeg ser du bruger externt CSS, så test lige : http://jigsaw.w3.org/css-validator/

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : chahin

Dato : 01-03-04 17:04

ok..

Godkendelse af svar
Fra : chahin

Dato : 03-03-04 18:16

Tak for svaret Guild.