/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
juhuu - endelig !!!
Fra : gamle61
Vist : 295 gange
50 point
Dato : 01-03-04 14:47

har læst "frieda's" tip og jeres svar - det er vel nok dejligt og vil yderlig forhøje glæden ved at lukke op for disse sider , som vi er mange der gør hver dag
mvh - og ønsket om god arbejdslyst - gamle 61

Kommentar
Fra : nicolehh

Dato : 01-03-04 14:57

Syntes også det lyder dejligt at der bliver gjort noget ved et pont-ræs der efterhånden er kommet mere og mere af på siden...

Tak!

Sikke et fremskridt, kunne være at det faktisk bliver sjovere at være med på small-talk når det ikke længere drejer sig om point!

Helt klart lækkert at der kommer forbredringer på området!

Frieda, du har da virkelig fået os op af stolene med din gode nyhed! *ss*
Glæder mig til det bliver real!

Accepteret svar
Fra : frieda

Modtaget 60 point
Dato : 01-03-04 14:59

Tak for jeres reaktioner på mit "tip". Det er rart at høre fra nogle, der er enige med mig. De "andres" reaktioner agter jeg ikke yderligere at kommentere. De taler for sig selv!
Ja, vi er mange, der er meget glade for disse sider.

Kommentar
Fra : nicolehh

Dato : 01-03-04 15:01

tror jeg tænker på det samme som dig Frieda, syntes den blev takseret lavt!

Fik desvære ikke lov at bedømme! *ss*

Kommentar
Fra : frieda

Dato : 01-03-04 15:03

Det er okay; jeg er ligeglad med point. Håber bare stadig, det bliver læst.

Godkendelse af svar
Fra : gamle61

Dato : 01-03-04 15:04

Tak for svaret frieda.
det var sådan set slet ikke et spørgsmål , men jeg ved ikke hvordan jeg fik anbragt en lille rose til dig , så jeg valgte den vej her ,
pointerne er til dig , du var grunden til at jeg fik en smule kløe i tastatur-fingrene
hav en , ja flere go'e dage - mvh. gamle61

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 01-03-04 15:04

Selv om jeg (for første gang) var med i det seneste point bytteri så vil jeg fuldt ud tilslutte begejstringen over den gode nyhed. Jeg har også forsøgt at skrive til Kandu om problemet, men uden held.
Vi var nogle stykker der blev enige om at bryde nogle principper og så gøre det samme som de andre for at vise, at hvis alle gør sådan så ødelægger man konceptet med bruger til bruger hjælp.
Jeg har ikke noget imod smalltalk da det kan være rigtigt sjovt at sludre/debattere på den måde, men det må være hjælpen der skal i fokus, og selv om man ikke selv stiller spørgsmål kan man jo lære meget af de andres, men det forudsætter jo at svarene er seriøse.

Bjarne

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 01-03-04 15:06

BjarneD ><

Alle? Jeg har da "endnu" ikk lavet noget point fusk/byt/ting som det der nævnes

Kommentar
Fra : frieda

Dato : 01-03-04 15:09

Tak, gamle61, altid glad for roser, men lad endelig "spørgsmålet" stå åbent lidt længere. Til de, der undrer sig over, hvad vi taler om. Tips: Kære Kandu.

Varme hilsner Frieda

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 01-03-04 15:21

zerg911>> Det kan godt ske jeg formulerer mig dårligt, men det med alle var en hypotese og konklusionen af den hypotese kan vi nok ikke være uenige i.
Bjarne

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-03-04 15:24

Lidt malurt i bægeret :

Lyder fint ja. Nu mangler vi bare at se kandu.dk gøre alvor af den lovede opdatering. Det er jo ikke første gang vi er blevet sat en 'forskønnelse' i udsigt : Medio December, præmium Januar, medio Februar....

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : refi

Dato : 01-03-04 15:42

Ja man må da håbe at nogen har lært noget af gårsdagen og nattens begivenheder.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 01-03-04 16:25

Nu er i vel ikke så naive, at i tror at såfremt points i smalltalk fjernes, fjernes pointbytteriet. Pointrytteriet må forventes at fortsætte ufortrødent under de andre emner. Der er kun eeeen eneste måde at eliminere det på, nemlig ved at fjerne points'ene, altså et kandu uden point. En sidegevindst herved kan desuden være at indholdet i tips, bliver af bedre kvalitet, forstået som færre gentagelser og færre "dagbøger over surfing". Skønt ville det også være at slippe for disse evindelige ophørsudsalg, hvor selv gamle garvede kandu'er tramper hinanden ned som en flok udsalgshungrende pensionister på indkøbstur i tyskland.

Kommentar
Fra : gamle61

Dato : 01-03-04 16:36

3773 - tror du misfortolker mit spørgsmål - ville ikke revse nogen - glædede mig bare over de nye linier der er under opsejling , fremgår det af kandu's svar - mvh. - gamle61

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 01-03-04 16:44

Det var nu også ment som en kommentar til kommentarerne gamle61!