/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / FrontPage / Spørgsmål
10  PARKENSS 1050
Se min Hjemmeside
Fra : Anli
Vist : 482 gange
50 point
Dato : 01-03-04 11:20

Se venligst min Hjemmeside og send en kommentar, gode som mindre gode også hvis i syntes den er helt hen i skoven.

http://www.annejorg.dk

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 01-03-04 11:24

Den er flot syntes jeg men Teal farven nederst er lidt svær at læse syntes jeg.

Kommentar
Fra : ajohansen

Dato : 01-03-04 11:28

drop centrering af tekst, det er svært at læse, gør din baggrund meget lysere eller lav en ensfarvet, da den er alt for dominerende. Hvis meningen med menu punktet index er at man kommer til forsiden så kald punktet forside.

prøv at se på denne side
http://www.netsteder.dk/raad/layout/nethensyn.htm

//anne

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 01-03-04 11:30

Flot side - men ud over det zerg911 skriver, så forsvinder den hvide tekst også lidt i højre side. Men som sagt flot layout.

//bentjuul

Kommentar
Fra : Anli

Dato : 01-03-04 12:09

Jeg har nu ændret Index til Forside som foreslået også Teal farven er ændret.
Hvad angår den hvide tekst som forsvinder, her er jeg ikke så meget for at ændre, da jeg ikke vil ændre baggrunden.
Man kan vel "leve" med det syntes jeg.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 01-03-04 12:20

Flot, men hos mig forsvinder "i Pc-verdenen " helt i det hvide i baggrunden.
Men stadig, flot layout.

//bentjuul

Kommentar
Fra : secret

Dato : 01-03-04 16:00

Jeg synes, at det er 1 farve for mange, så det er bedst uden de røde tynde linjer.
Der er mange grammatik / stavefejl i din engelsk (jeg laver selv fejl når jeg skriver dansk, men engelsk er nemmere for mig)
F.eks. verbum "end" skal bøjes, efter "some" skal du definere hvad er det der skal findes eller erstat det med "something", man kan ikke "write" gæstebogen, man lave "entries" i den, så husk nu også prepositionen, man kan ikke "wide horizon" - man kan kun "widen" somebody's horizon etc. Undskyld, men jeg kunne ikke lade være ...
Den hvide tekst forsvinder på den hvide bagrund i den højre nederste hjørne.
Ellers synes jeg, at bagrunden, skrift og billeder er flotte !

Kommentar
Fra : Anli

Dato : 01-03-04 21:21

Jeg har nu set og læst Jeres kommentar og prøver hen ad vejen at rette hvad I syntes bør rettes.
Hvordan jeg skal fordele mine point ved jeg ikke.
I har alle givet mig råd i samme retning, undtaget er "secret" som skoser mig for mit engelske, som jeg ikke har benyttet i snart 50 år.
Men OK jeg bad selv om det.
Hvis jeg kunne fordele pointene gjorde jeg det, men ved ikke hvordan.
Betragt denne meddelelse som sidste indlæg fra mig og derfor også en form for lukning af mit spørgsmål.

Accepteret svar
Fra : ajohansen

Modtaget 50 point
Dato : 01-03-04 22:56

det kan måske gøres mere læsevenligt hvis du gør teksten gul
//anne

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 01-03-04 23:05

Anli
Du skal og kan ikke fordele point, men ajohansen er kommet med flere kvalificeret bud til dig og er meget dygtig på sit felt.

//bentjuul

Godkendelse af svar
Fra : Anli

Dato : 02-03-04 08:41

Tak for svaret ajohansen.
Som en skriver, du er den der "fortjener" pointene mest.

Kommentar
Fra : ajohansen

Dato : 02-03-04 08:58

anli>> tak for point, glad for at kunne hjælpe
bentjuul>> tak for rosen.
Man samler jo altid mere eller mindre ny viden og erfaring, hver gang man deltager i en debat, og heldigvis.

//anne