/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / FrontPage / Spørgsmål
10  PARKENSS 1050
så er min side blivet udgivet nu
Fra : Surf
Vist : 336 gange
40 point
Dato : 01-03-04 10:45

alle dem der gerne vil se hvordan min side seret ud kan få lov til det nu det er nemlig www.boker.dk kom med alt kritikken eller med alt rosses

Kommentar
Fra : ajohansen

Dato : 01-03-04 10:49

Drop den røde farve til tekst den er svær at læse, også hvis man er farveblind .

//anne

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 01-03-04 10:52

Yes farverne er lidt hysteriske.

Kommentar
Fra : ajohansen

Dato : 01-03-04 10:54

prøv at læse denne artikel
http://home6.inet.tele.dk/anton/Blanks.htm

//anne

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 01-03-04 10:58

har ændre på det nu

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 01-03-04 11:00

Denne tekst er klippet fra det link ajohansen gav højere oppe:

Fadæse #8: Usammenhængende Design/Layout.
Design, layout, og navigations udformning skal holdes konstant hele vejen igennem dit web. Har du nogensinde klikket på et link og derefter undret dig over om du stadigvæk befandt dig på det samme site?, Benyt samme baggrund og behold tilsvarende navigations dele (helst på samme sted) på hver enkelt side af dit web.

Det lyder måske kedeligt, men det gør siden mere overskuelig for dine besøgende at navigere rundt i. Hvis du lader dine besøgende klikke på flammende grønne dødningehoveder på en side for at komme "TILBAGE" og på Rudolf's røde næse på en anden side for at udføre den samme handling, så vinder du aldrig popularitets prisen !

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 01-03-04 12:25

jeg har lige opdaterer den

Kommentar
Fra : Nakita

Dato : 01-03-04 15:54

Du godeste

Med de farver ville jeg løbe skrigende væk fra din side.
Det hele flimrer og er meget forstyrrende i farvesammensætningen.

Uha -da !

Kommentar
Fra : Martin_c

Dato : 17-04-04 15:10

Hej!!

Jeg må sige jeg har set pænere sider.....

Kommentar
Fra : Jens_Hagemann

Dato : 20-04-04 19:23

Hej Lars
Tillykke med fødselsdagen forleden. Du er kommet godt i gang, synes jeg. Dog er jeg helt enig med de øvrige indlæg: Den røde farve er ikke god. Og så kan jeg se, at du har lidt problemer med stavningen. Det er der mange, der har. Få en eller to andre til at læse teksten igennem og få rettet fejlene.
Venligst
Jens

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 21-04-04 02:45

her om noget tid gået jeg i gang med boker.dk 2.0 så glæd jer til det

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 21-04-04 02:45

her om noget tid gået jeg i gang med boker.dk 2.0 så glæd jer til det

Kommentar
Fra : Martin_c

Dato : 21-04-04 17:55

Seriøst, hvad skal de side forstille... Man kan ikke maile til dig fordi, at du måske vil modtage en virus.... Det gør vi andre sgu da også ( webserveren burde fange dem ) ellers har man da Norton Antivirus eller andet på sin pc.

Og nogle af siderne virker ikke fordi du ikke har haft tid til at lave dem færdigt......

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 21-04-04 18:42

sirket noget sluder alle siderne virke som de skal. så prøv lige at uddybe dig ik

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 22-04-04 00:37

Martin_c ---> bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla

siger det ikke dig noget var. eller læs min sidste indlæg. jeg kan ikke gøre for at du ikke har java. på din com

Kommentar
Fra : Martin_c

Dato : 22-04-04 13:55

Jeg har jave og alt hvad der behøves....... Så styr dig lige.....

Nyheder - forum er da ikke færdigt

Du har mange skriende farver

Kommentar
Fra : popklop

Dato : 23-04-04 13:39

Hej Surf

Istedet for at hakke på dem der giver dig kritik... burde du måske tage noget af den konstruktive kritik til dig! og gøre noget ved din Side.. den ER meget rodet og farverne ER skrigende! Desuden er jeg helt enig med Jens, få nogle af dine venner til lige at gå teksten igennem.

Henning

Annuller spørgsmålet
Fra : Surf

Dato : 12-11-06 09:39

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål