/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
www.poon.dk
Fra : 30scooter
Vist : 253 gange
20 point
Dato : 01-03-04 10:19

Jeg er igang med en projektopgave om narkomaner, jeg har fundet et film fra nettet : http://www.poon.dk/ den vil jeg gerne have ned på en cd, så jeg kan vise den når jeg skal fremlægge. hvordan gør jeg det?

MVH rtkprtkp

Kommentar
Fra : mickey777

Dato : 01-03-04 10:43

Kan du angiv et præcist link på hjemmesiden, hvor på jeg kan se hvilken film du vil have ned?

Kommentar
Fra : 30scooter

Dato : 01-03-04 10:46

Mickey777>>>>> http://www.poon.dk/flash/narko.html.... er det det du mener??

Kommentar
Fra : 30scooter

Dato : 01-03-04 10:49

Mickey777>>>>>>Eller hvad mener du?

Kommentar
Fra : mickey777

Dato : 01-03-04 10:53

Er det introen du vil have ned?

Kommentar
Fra : 30scooter

Dato : 01-03-04 10:57

Ja det er det. altså den der film/flash der er der.

Kommentar
Fra : mickey777

Dato : 01-03-04 11:02

Eftersom du har været inde på deres hjemmeside, ligger flashen på din computer

Hvis du i din Internet Explorer, går ind under indstillinger og vælger Internet indstillinger.

Under rubrikken Temporære Internet filer, vælger Indstillinger og herefter vælger Vis filer kan du finde flashen ved at finde filen der hedder: Narko

Kopier filen over på skrivebordet, og volia

Kommentar
Fra : 30scooter

Dato : 01-03-04 11:11

Vil det sige at jeg bare kan brænde den nu??,

Accepteret svar
Fra : mickey777

Modtaget 30 point
Dato : 01-03-04 11:15

Den fylder næsten kun 1 Mb, at brug en cd på den er måske lidt meget!

Husk at på den maskine flashen skal afspilles på, kræves det at Macromedia Flash player er installeret. Se evt. www.macromedia.com for at downloadet programmet og læg den over på cd'en, blot for en sikkerhedsskyld, så du kan installere programmet, hvis nu maskinen ikke har det.

Godkendelse af svar
Fra : 30scooter

Dato : 01-03-04 11:21

Mange tak for hjælpen....mickey777

Kommentar
Fra : mickey777

Dato : 01-03-04 11:22

Det var så lidt