/ Forside/ Interesser / Fritid / Madlavning / Spørgsmål
10  dova 6027
Hvad er kokospulver?
Fra : ekelin
Vist : 1594 gange
50 point
Dato : 01-03-04 10:13

Jeg har en opskrift på" kokosis" hvor der skal kokosmælk,kokosmel,kokospulver i ,er der nogle der hved hvad kokospulver er ?

Accepteret svar
Fra : mickey777

Modtaget 60 point
Dato : 01-03-04 10:17
Kommentar
Fra : food_life

Dato : 01-03-04 10:19

KOKOSPULVER
Letopløseligt pulver til smagssætning i fødevarer.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 01-03-04 10:19

Kokospulver er etlet opløseligt pulver til smagssætning af fødevarer
http://www.ringsemler.dk/food.htm
mvh ans

Kommentar
Fra : ans

Dato : 01-03-04 10:20

food_life
Enig

Kommentar
Fra : ans

Dato : 01-03-04 10:25
Kommentar
Fra : ans

Dato : 01-03-04 10:28

Klik for sort/hvid udskrift

Kokospulver

Vægt: 160 g.

Produktbeskrivelse: Kokospulver er fremstillet af kødet fra en kokosnød, som er tilbage efter presningen. Kødet bliver malet, tørret og tilsat dextrin.
Kokosen, der er tilbage efter presning, er en smule bitter, derfor tilsættes dextrinen.
Kokospulver er nemt at bruge og opløses hurtigt i varmt vand.

Ingredienser: Kokospulver, dextrin, mælkprotein.

Næringsindhold:

Næringsindhold: Pr. 100 g.
Energi: 2587kJ - 616kcal
Protein: 0,0 g.
Kulhydrat: 46,0 g.
Fedt: 46,5 g.

Øvrige oplysninger: Opbevares tørt og køligt. Se holdbarheden på æsken.

Kommentar
Fra : mickey777

Dato : 01-03-04 10:42

Det er det link, jeg for 10 minutter siden har opgivet til ham.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 01-03-04 10:42

Ja det er det, men det kan ikke vises.

Godkendelse af svar
Fra : ekelin

Dato : 01-03-04 10:56

Tak for svaret mickey777.
det er en god adresse at have når man vil søge oplysning og beskrivelse af et produkt til asiatisk madlavning det ser rigtig godt ud mange tak

Kommentar
Fra : mickey777

Dato : 01-03-04 11:19

Det var så lidt.

ans havde ret, troede at linket virkede direkte, beklager dette.

Løsningen er dog at klikke på "produktinformation" i venstre menu, så bliver hjemmesiden læsebar