/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Har der været noget??? ;-)
Fra : ram2
Vist : 692 gange
500 point
Dato : 01-03-04 06:58

Vil bare høre om der har været noget, mens jeg lige sov - Nogle fidele brugere på ophørsudsalg - Nogen frafaldne skvadderhoveder - Pointludere på vild jagt - Nogen med ophobet tarmluft - Forargede Farisærer - eller lignende?????

Det er en dejlig dag idag - 1 marts.... så starter foråret

Ram

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 01-03-04 07:06

Nå så vågnede jeg altså 2 timer før dig, ja det klær ikke en natmad, nu kan jeg jo ikke falde i søvn hele dagen,
og måske er lyset farligt for mig

Hav en god 1 marts
Natmaden

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 01-03-04 07:18

Hej ramses... og g'morgen
Ingen frafald her... kun mig som smutter hjem i morgen aften - herligt med 3 ugers fri
Forår... det er pisse koldt herude, det sner, der er slud, der er hagl, det regner og så efterfulgt af sol... alt sammen på samme dag (godt jeg har mit eget kontor).
Hygge...
S¢ren

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 01-03-04 07:36

Hej Clan Velkommen hjem ???
Det kan nu bevises at, vi ikke bor i samme landsdel !
Jeg har ikke set hagl,slud eller sol. kun skyer og gammelt gult sne(pisse koldt sne)
http://www.dmi.dk/dmi/kbhnsj.mp3
Ja! og julen nærmer sig jo osse!
Så lad mig være den første i år, til at ønske jer alle en glædelig

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 01-03-04 08:02

Fik lige et hint om denne tråd lavet af JMS.
den kunne være dagens moro-tjat http://www.kandu.dk/dk/spg/31148
Jeg bruger det til en slags forårsrengøring

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 01-03-04 09:44

Davs Ram.

Næ det er som det plejer. Point deles ud her og der. Nogen vil holde. Nogen skælder "nogen" ud, for at skriver milliarder af intetsigende tips eller gentagelser af gamle tip. Samme "nogen" får klø for bare at svare med en google søgning, hvilket i realiteten også er liiige nemt nok.

Så alt er antagelig ved det gamle og ingen ændringer her.

1. marts, så nu må foråret gerne indfinde sig. Desuden udtrækkes månedens dims idag! Så det er sørme spændende. Jeg håber oprigtigt at vinderen er en eller anden forkølet kandu med 241 superpoint der har svaret på et enkelt spørgsmål.

Gad vide hvornår moderniseringen af kandu kommer. De har truet med det længe.

PS Hvordan er zonker-tallet idag?

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 01-03-04 10:18

natmand... du bor HELT sikkert ikke, 'der hvor jeg sidder lige nu
Jeg ville se dit hus (på pinde) inde for en radius af 10-20 mil.
Jeg er f¢rst hjemme på Djursland engang i morgen aften / nat.
S¢ren

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 01-03-04 10:36

nej, der er ikke sket noget særligt! Hvad siger verrvarslerne når vejret 1 marts er halvkedeligt?
Mvh Christina

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 01-03-04 10:51

>Skingur

Hvad laver du dog her, der er jo kun 1 point på højkant Hold du dig til "Lakskoen", som ville betale dig kontanter til at få din hest repareret - og nu mio. af point - Der er det, som man kalder en generøs herre. Jeg har set annoncer i aviserne herovre, hvor der annonceres efter generøse herrer... gu ved om det var noget for "Lakskoen"

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 01-03-04 10:51

jo ehmmm Ramses - lidt har der været - men ikke noget af betydning
Er det virkelig den 1. Marts idag?? Puuuha som tiden dog går hurtigt, når man er i godt selskab*LOL*

Frida.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 01-03-04 10:53

Vejret....Marts

skulle iflg. statistikken være det mest omskiftelige af alle måneder

Frida...

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 01-03-04 10:56

gud ja, det med hestereparationen havde jeg helt glemt! min økonomi er i bund!!

nå, men jeg fik kun 1000 point af frank... og det blir så nok de point jeg får i marts måned! hvilket er fint... jeg er jo efterhånden kun i smalltalk...de andre tråde er sådan nogle underlige nogen der aldrig bliver besvaret! Og derfor blir jeg i nyhedsgrupperne, hvor slagsmålene aldrig handler om point og hvor det er "gratis" at være med!!!!

jeg har besluttet aldrig mere at nævne noget om point!

mvh Christina

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 01-03-04 11:06

Skingur nu gjorde du det jo.

Kom godt clan, kik ud til højre side,, ham i hanglideren med en blærbar og istap på næsen, kunne være mig !

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 01-03-04 11:06

>Skingur.

Du er krafteddermanemig håbløs..... point

Tag dog for fanden alle de point klovnen vil af med - det er så sprøjteligegyldigt med de point - Det burde efterhånden være klart for enhver

Men jeg stiller gerne op som vidne på hans tilsagn, så hvis han refuserer, så slæb ham i retten for brudt "hestereparationssubsidium" - Det er én, der slå hårdt på en "snart "juridisk embedseksamenindehaver" , og tillidsmand der nyder stor anseelse. og iøvrigt selv synes han er flink og rar.

Ram

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 01-03-04 11:07

Øh ethernissen kom lige forbi..
Kom godt hjem. Clan, kik ud til højre.......
Mvh. Natmaden

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-03-04 13:33

Jeg er gået på vandvognen hele marts måned sammen med Frk.Uro ...hvilket må siges at være en STORE nyheder

CLAN -> Ser frem til en hyggesludder, når du får landlov. Jeg er nu blevet herre i eget hus og kan dyrke lokalpatriotismen for fuld udblæsning

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 02-03-04 10:46

>Molo

Du skal være lidt forsigtig med al det vand - Det kan gå i knæene.
Jeg har selv en gang, da jeg var uopmærksom under en tandbørstning, fået lidt i det ene knæ..... Så faren er reel nok

Ram

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 02-03-04 10:48

>Frida.

Ja, og i dag er det den 2 marts, og der er én dag mindre til..... alting Det synes jeg er KANON dejligt

Ram

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-03-04 11:51

Nu er der pakket og klart til 'Stor Flyttedag'

Solen skinner, det er dejligt vejr, så jeg ta'r lige et par timer på kandu.dk

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 02-03-04 12:12

Jeg sidder lige og filosoferer lidt over de sidste dages tråde, indlæg og efterfølgende "blodudgydelser”

Det er da virkelig noget der giver mig stof til eftertanke, når jeg læser div. pro et contra brugeres kommentarer til point og Smalltalk. Sammensætningen af brugere på Kandu er klart et spejl af samfundet, og i det virkelige liv er der masser af mennesker der ÆLSKER at blive forargede for forargelsens skyld – Ligeledes er der masser af mennesker, der hykler sig gennem tilværelsen, og klokkerent viser, at der på ingen måde er overensstemmelse mellem deres handlinger og ord.

Når jeg isoleret betragter Kandu, og de sidste dages gylpen over Smalltalk, point og for den sags skyld tonen, fremgår det så tydeligt som bøjet i neon, at denne gruppe fra det virkelige liv osse er repræsenteret her på Kandu. Som Molo så ganske rigtigt engang skrev, (frit citeret) ”Det er pudsigt, at de brugere der er mest imod ”pointbytteri” og ikke bryder sig om Smalltalk, er den samme gruppe der hver gang er at finde på Smalltalk, når noget er på tapetet i denne forbindelse.

Jeg citerer lige 2 kommentarer, der illustrerer denne holdningsuoverensstemmelse hos én bruger - postet samme dag om samme problem. Dette er ikke enestående, men jeg gider ikke finde flere frem.

Citat
men er ved at blive meget træt af diverse brugeres small talk, foræring af point til hinanden etc.
.............................................
Det er okay; jeg er ligeglad med point.

Hvis denne gruppe har så meget imod Smalltalk, kan jeg ved Gud ikke fatte, hvorfor fan…. de åbner sp. mv. der er sat i Smalltalk. Jeg kan ligeledes ikke fatte, hvorfor nogle brugere åbner sp. i Smalltalk, der efter deres eget udsagn er seriøst ment.

For mig at se, er der tale om slet skjult kærlighed til forargelse for forargelsens skyld, og hykleri omkring point, i det gruppen der er så inderligt imod, at der leges med disse ligegyldige point, øjeblikkelig stiller op, når der er villige point i udsigt. Med kommentarer, undskyldninger og bortforklaringer i stil med: ”Jeg er imod dette, men når alle de andre gør det, så gør jeg det osse – Eller jeg gør det bare for at vise systemets utilstrækkelighed / uduelighed”. Er der noget at sige til, at man får søsygetendenser nå man ser sådan noget ævl.

Det er tragikomisk at se, at de som påberåber sig at være så flinke, rare, hjælpsomme, kultiverede, og moralske, har et så sygeligt behov for at sikre sig at disse ”kvaliteter” opfattes af andre brugere, og at de igen og igen er nødt til selv at gøre opmærksom på dem. Denne fidele og sleske adfærd får det til at vende sig i mig, I min verden er det de omgivende masser, der foretager denne måling. Skal en dom være upartisk og sige noget om virkeligheden, skal den ikke forelægges for egen domstol.

Jeg kan godt li, når man kalder en skovl for en skovl, og en spade for en spade –
og en hundelort bliver nu engang ikke mere attraktiv, fordi den er pakket ind i cellofan med sløjfe på. Dette er for mig indbegrebet af jordbundethed, ærlighed, og et menneske der rummer disse kvaliteter, kan sagtens få et 13 tal på min skala, selv om jeg ikke bryder mig om vedkommende.

Nå… det var bare lidt småfilosofi, eftertanker og tirsdagsgylp - Jeg er i øvrigt temmelig ligeglad med, hvad disse smålige flatus-beholdere mener. Deres sko gnaver og deres strømper kryber i vask

Jeg er vildt glad, og er skrupforelsket. Jeg glæder mig enormt til dette dejlige forår der ligger lige om hjørnet - Og hvorfor skriver jeg nu lige dette.... Det ved jeg da ikke....... Det skal bare ud......

Ka' I hygge jer....

Ram

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 02-03-04 12:26

Jeg kommer lige i tanke om, at der "trues" med, at man ikke kan benytte sine point i Smalltalk, så jeg forhøjer lige, så jeg kan slippe af med nogle af alle mine point.

Jeg aner jo ikke, hvad jeg skal stille op med dem, hvis jeg ikke må bruge dem som det passer mig.

Jeg lover at frigive dem så uretfærdigt som overhovedet muligt, og skulle nogen mene, at det stinker lang væk af, at at lege med de "kostbare" point, så er det helt rigtigt.

Ram

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 02-03-04 13:03

Jamen Ram, jeg kan da godt bruge dem, har lige været ude at spendere en barnevogn til ca. 6000 kr., og det til et barn jeg endnu ikke har set.

PS! Kun mærket.

Hvad køber man ellers som bedsteforældre "in spe", boksekandsker, eller fodbold, :

"Slå ørene ud,
kom med et bud".

Aller nådigst
ellebye

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 02-03-04 13:08

1. Jeg er ligeglad med point.
2. Jeg vil ikke have point.
3. Jeg lyver.

Natmaden alias Natmaden

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 02-03-04 13:15

Jamen hvor mange skal du bruge natmaden
Som Ram skriver kan vi snart ikke komme af med vores ledige point, og man kan stille rigtig mange spørgsmål til 5 point.

Elleby alias Ellebye

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 02-03-04 14:06

Livet er jo et stort spørgsmål ellebye og du står jo langt over mig
Du er jo nok ikke så'en lige at hente, før at der bliver lidt mere brug for barnevognen.
Per ringede til sin far fra fødegangen. 'Hej far, og tillykke du er blevet babysitter !'
Nå men hvis at jeg ikke kan komme af med dem kan jeg jo altid gi' dig dem.....
....
en anden dag

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 02-03-04 14:10

Hov ! jeg mente at du stod ove mig i top50.
ikke at du var et større spørgsmål
sorry

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 02-03-04 14:12

>Natmaden

Livet er en seksuelt overført sygdom, som ikke er kurativ, og derfor uværgeligt ender med døden - Derfor er det så sk.. vigtigt, at ha' det rart i ventetiden

Ovenstående er OT affødt af din bemærkning om, at livet er et stort spørgsmål.

Ram

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 02-03-04 14:16

Livet... er det ikke der hvor at de døde holder ferie [foldedehændersmiley]
Fødslen er den største sygdom af den alle, den har altid en dødelig udgang.

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 02-03-04 14:19

Øh Ram, jeg håber ikke kandu tager patent på din definition af livet

Den er Ram(t) lige i øjet.

ellebye

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 02-03-04 14:27

>Ellebye

Det er ikke min definition på livet, men jeg kan se det rigtige i den fremstilling, omend den er lidt uromantisk

Jeg har set den andet sted i Cyber, så "Kandu" "Kanta" hvad de vil, men med deres sædvanlige tempo, så sker det nok ikke i hverken din eller min "ventetid"

Ram

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 02-03-04 15:01

Men hvem har patentet på livet, patentnummeret er måske noget med cpr.
Dåben er vel en slags licensaftale med kordegnen som registrator, og præsten som supporter.
Livsstadier:
1. Du tror på julemanden,
2. Du tror ikke på julemanden,
3. Du bruger mere kandu
4. Du er julemanden,
5. Din læge anbefaler kandu
6. Du ligner julemanden
Natmaden

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 02-03-04 20:23

Nå for dælen...kan se du har forhøjet til 500...så må jeg jo hellere melde mig på barrikaderne!!

Er du virklig sån RIGTIG forelsket? Skønt!!!! Så er det derfor du er blevet tammere!!!!

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 03-03-04 11:01

Er du nu ude på ballade igen Ram?
500 af de forunderlige skideligegyldige point smider du igen igen i en useriøs
og dybt godnat tråd.... Fy Ram, hvor er du dog useriøs. Du ved da godt, at mange af de seriøse, ihærdige og meget hjælpsomme kandubrugere ikke ser med blide øjne på sån' noget "griseri" - og alligevel skal du "klassens uartige dreng" lige lege lidt.....

Nå, du gør bare hvad du finder passende Ram Iøvrigt rager det vel ikke andre end dig selv, hvad du gør med dine matadorpinde.....Giv dem til mig og du skal se politibetjentene komme rendende med løftede pegefingre Gu' ve' hvorfor??
Måske er det fordi jeg ofte har samme holdning som "ballademageren" i mange ting?
Forresten har du da fuldstændig Ram(t) plet i din filosoferen fra igår Dato : 02-03-04 12:12....Det kan jeg fuldt ud tilslutte mig - og det endda uden at føle mig som "røvslikker" - det passer sgu*LOL*

Okay så lige en formiddagsbøvs her til sidst......Her sidder man med morgenhår og morgenkaffe og kigger lidt Kandu....Sig mig Ram - Hva' fan... er det for et tips du
har lagt ud i smalltalk Jeg kan godt lide din humor Ram, men det firma du taler om - er det et firma jeg har del i?.....Ja jeg spørger, fordi en del af mit Nick indgår i firmanavnet. Skulle det hænde sig, at jeg tager fejl - kan jeg så i det mindste ikke købe lidt aktier - det lyder sgu da som et ok firma*ROTFLMAO*

Frida...

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 03-03-04 11:29

>Frida.

Tak for alle de smukke ord *Snøffft* Det glæder mig, at du er enig med mig, for jeg har virkelig brug for support, opbakning og sympati. Det er ikke morsomt at leve som kritiker, og alene få de hærgende masser i mod sig. Men med en robust Vestjyde som dig i baghånden, er jeg helt tryg ved at fortsætte "kampen". Øhhh.... det robuste skal forstås, at du er mentalt robust *LOL*

Fa. FlipRam Insulting UPS står netop og skal bruge en daglig leder - Var det evt. noget for dig, med ret til at kalde dig "Direktrisse" og andre personlige goder og subsidier. Jeg satsede på, at du gerne ville være med, derfor registrede jeg det hos Told & Skat som FlipRam Insulting - Så du er ikke involveret .... endnu.

Hvis du bedre kan li navnet RamFlop Penetration HAPS så skifter vi bare navn *LOL*

Mvh pt. (pt. betyder ikke patient)
FlipRam Insulting UPS

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-03-04 12:03

Jabbe dabbe dance... Molokylen har taget en fritime

Hygger mig gevaldigt med flyttekasser og sorte affaldsække. Er lige oppe hos Frk.Uro for at score den sidste uges Politiken, der ligger og flyder på gulvet. Jeg har endda været en flink dreng og ladet søndagens 'Kultur' med ugens tv program ligge til hende

...ellers havde jeg sgu også fået på puklen, når hun var kommet hjem

Vædder til Frida (..frit oversat fra engelsk) = ram2frida; I ser ud til at kunne enes. Æv, hvor kedeligt

</FLYTTE MULE>

Accepteret svar
Fra : fridaflip

Modtaget 500 point
Dato : 03-03-04 15:37

>Ram

Fortsæt du bare med at være kandu's kritiker. Siger man ikke, at man kan ikke både være ærlig og fjendeløs?

Frida...(din gode veninde

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 03-03-04 16:22

Hej Ram2.............deññe Mojo sause er rigtig god paa smaa kartofler.
Hastalavista.....eller hvad det nu hedder.
Emeseñ.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 03-03-04 17:14

>Emesen

Ja det er den nemli', og den kan faktisk bruges til meget mere. Jeg bruger den bl.a. på rejer.

Ram

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 03-03-04 21:43

ØV jeg er sulten

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 03-03-04 22:06

Er en natmad ikke altid sulten?

Øh ram, hvordan kontakter jeg Fridram UPS ?

ellebye

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 04-03-04 11:29

>Ellebye.

Du åbner bare en tråd i Smalltalk, og sætter 500 point på den. Fa. "FlipRam Insulting UPS" spiller med åbne kort

I den tråd du åbner, skriver du hvem dit offer skal være. Du skriver osse i hvilken grad dit offer skal maltrakteres, og hvor længe - Jeg står for den platte, kyniske og nedladende model, og Flip tager sig af den mere raffinerede og sarkastiske udgave. Modellerne kan evt. blandes.

Ram.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 04-03-04 11:33

>Frida.

Frida ¤¤¤¤ Min gode veninde. Tak for støtten. Det luner i en kold tid

Men det er snart forår

Din ven Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 04-03-04 17:32

Gud hvor er du sjov ellebye (tror jeg nok)
men fortæl mig lige, hvad det er du vil ha' os til at hjælpe dig med?
Som jeg læser din udtalelse fra en anden tråd - må man jo ikke mobbe.

Citat
At ram2 og frida holder sammen som ærtehalm og deler point mellem sig, er jeg ret kold overfor, men når man direkte begynder at moppe andre andre her i kandu, ja så tager jeg også min deltagelse op til overvejelse.
Og at direkte tage suno i forsvar så er resten af seriøsiteten væk.

Nåå okay nu forstår jeg (tror jeg).....Du mener altså, at man gerne må mobbe Sune - men ikke alle andre. Iøvrigt skrev du i samme tråd noget med at vaske hænder bla -bla - bla...er det så det du har gjort i denne tråd?

>Ram

Jeg vil ikke være med i din forretning, med mindre kunderne er seriøse - og Hva' mener du med, at det snart er forår??
Det ER sgu da forår - og kun en tåbe frygter ikke haven

Frida...

Godkendelse af svar
Fra : ram2

Dato : 04-03-04 22:28

Tak for svaret fridaflip.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 04-03-04 22:45

Det manglede da bare

Frida...

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 05-03-04 23:53

>Frida.

Så kom foråret..... og op i =&¤¤"=?'##¤&%¤ med haven. Jeg har andet, der skal dyrkes og plejes

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 05-03-04 23:59

Hmm....Ja det har du vel*LOL*
Du er jo forelsket dit skvat

Frida...

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 06-03-04 00:02

>Frida.

Ja, det da ved Gud jeg er

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 06-03-04 00:10

Det er jo dejligt Ram - kan du sove godt ¤¤¤

Frida

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 06-03-04 15:50

Æu jeg keder mig.Dagens højdepunkt var da jeg lige før knipsede en nullermand*GG*

Kan det passe, at jeg er den eneste der har svært ved at få en dejlig
lørdag til at gå?

Ram for sat.. kan du ikke lige løsrive dig fra din kærlighed??...jeg trænger
til lidt underholdning

Frida...

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 06-03-04 16:06

Hrmf....jeg er pisse misundelig der er nemlig 116 timer til
jeg skal se min kæreste.....æu!!

Frida...

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 06-03-04 16:06

Hrmf....jeg er pisse misundelig der er nemlig 116 timer til
jeg skal se min kæreste.....æu!!

Frida...

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 06-03-04 16:07

Ups...tjaa så gik der da lidt tid med at trykke på SEND to gange

Frida...

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 06-03-04 16:22

Suuuk!!!! ikke engang Kandus "slemme" dreng gider lege med mig
Ram.... har du gang i noget snavs?*LOL*

Frida...

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 06-03-04 16:47

>Frida

Nej da, tvært imod - Jeg er ved at vaske.

Nu er der da kun 114 ½ time til du skal se din kæreste. Egentlig burde jeg ikke lege med dig, for min kæreste bryder sig ikke om, at jeg leger med fremmed piger

Ram (den legesyge )

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 06-03-04 17:01

Jubiii så er du her...Hej Ram

Så har du jo været ude i lidt snavs. Hva' vasker du?
Synes du virkelig at jeg er en fremmed?? Snøøøft...her gik jeg og følte mig som en af dine nære venner

Jeg har kedet mig så meget idag, at jeg har osse kommenteret en anden tråd af din....ca 8-10 mdr. gammel sp. i politik...men pointene havde du givet til CLAN....æu!!

Frida...

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 06-03-04 17:07

>Frida.

Nååå ja- Det kan man jo godt sige.. Men det er nu noget så trivielt som vasketøj

Nejjj du er da ikke fremmed i den forstand, og du er endda een af mine allerbedste veninder, men min kæreste er temlig kompromisløs, så i hendes forstand er du en fremmed.

Ja jeg så lige at du havde været inde i politik, og give CLAN og mig ret - Synd point-ene var givet, men jeg har det jo med at rydde op i gl. spørgsmål. Jeg har vist kun et åbent, det skal jeg lige finde, så kan du få lov til at lukke det.

Din ven Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 06-03-04 17:15

*GGGG*....min far bliver stiktosset når han opdager, at jeg har
lavet rav i hans elektroniske puslespil....Kunne ikke la' vær' med
liiige at flytte og dreje på nogle vigtige brikker*LOL*

Nå okay, skal jeg lukke et sp. for dig?? jamen det forsøger jeg så på - når og hvis du finder det altså*GG*

godt du lige fik skrevet "Din ven Ram"....så er jeg mere rolig. Man kan jo hurtigt få nogen på nakken - og så er det altid rart at ha' en ven

Frida...(

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 06-03-04 17:20

>Frida.

Jeg er din frontkanon og agterskytte - Du er garderet i hoved og r... så de kan bare komme

Kig på dette sp.http://www.kandu.dk/dk/spg/25844 Det kan jo være du kan klare det.

Fyyy Frida du må ikke drille din gl.far

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 06-03-04 17:25

Av...hold da op med at skubbe*LOL*.....æu nu vil min far ha' mig væk fra sin comp.....Vi ses lige pludselig Ram.
Jeg har gættet på hva' du skal ha' til middag på torsdag

Frida...

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 06-03-04 17:29

>Frida.

Vi ses......

Ram

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 06-03-04 17:30

Frida

Hov... *LOL* det skulle ha været denne smiley

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 06-03-04 18:29

Tænkte det nok ingen rækker tunge af mig - med mindre jeg har givet lov

Frida...

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 06-03-04 23:29

Er du her Ram?
Ja for nu keder jeg mig igen......

Citat
Jeg har andet, der skal dyrkes og plejes

Hvad fx??

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 06-03-04 23:35

>Frida..

Det er svært så nysgerrig du er...

Jeg har en plante der skal passes og plejes. Hvis man ønsker at noget skal bære frugt, så må det ikke overlades til tilfældigheder. Omsorg og kærlighed får planter til at give det smukkeste de har i sig.

Dette gælder faktisk osse mennesker, hvad mange burde tage sig efterretteligt.

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 06-03-04 23:40

Nå, jamen jeg håber da, at hun er en køn plante
Det er skide sødt af dig at underholde mig, mens jeg venter. Om ca 108 timer lover jeg dig, at får du nogle dages fred for mig.....Så skal jeg nemlig selv passe en yderst sjælden og værdifuld plante og det kan godt komme til at trække lidt ud...hvis du forstår?

Frida...

Ps. Hva' har du lavet i aften?

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 06-03-04 23:50

>Frida.

Hun... hvorfra ved du at det er et menneskevæsen?? - Men okay det er det. når du absolut skal vide alting.

Selvfølgelig vil jeg da underholde dig mens du venter på din afrejse til Botanisk Have. Hvilken plante art er det du har kastet din kærlighed på. Der er jo mange arter og slags. Det er vel ikke et hængerøvstræ?? de er Skrupkedelige, og i øvrigt hermafroditter.......Det kan selvfælgelig være ligemeget - Der er alligevel ikke noget ved at se et æbletræ parre sig.

Hvad jeg har lavet. Røvkedelig gl.dags varm kartoffelsalat, med døde røde pølser til Jeg troede bare de var døde, men de var selvdøde. Spiste 2 - resten røg i skraldeposen Bvadr.

Der ud over har jeg snakket med en i nogle timer......om llivet store spørgsmål, og ellers lidt af hvert - Det gør vi en gang i mellem. Ellers ikke en dyt.

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 07-03-04 00:04

Hvorfra jeg vidste, at det er et menneskevæsen?? Det vidste jeg da heller ikke - men det gør jeg nu*LOL*

Det er ikke en plante jeg skal passe og pleje det er min kæreste - og skal jeg placere ham i planteverdenen - så må han være en jordbærplante

Tak for snakken Ram...det er altid hyggeligt at mulle rundt med dig
Vi får da vendt mange af livets store spørgsmål...synes du ik?*LOL*

Kandu har jo pt. ikke rigtig en svinetråd, man kan fornøje sig selv med...det er mest knallerter, computerspil og andet seriøst (læs kedeligt) pjat der kører

He He...måske jeg snart laver lidt ballade

Frida...

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 07-03-04 00:17

Indtager jeg en 4-5 skumbananer mere -
så tror jeg, at jeg er klar til en lille "Fuck Up" tråd

Frida...

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 07-03-04 00:19

>Frida.

Æd dem for sat....... Jeg gir

Ram

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 07-03-04 00:28

>Frida.

Til det foregående... enhver der ikke er din kæreste, må være vildt misundelig.

Skulle du blive .... træt af ham, så nap mig.... du har adressen. Og ikke for at lokke, men jeg har en skumbananpalme

Og selv tak for de gode snakker du har givet hen ad vejen. Du har ret i, at det er mere spændende at se maling tørre, end at være på Kandu i øjeblikket. Så snup lige en overdosis skumbananer, og kog en rigtig væmmelig tråd sammen

Ram

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 07-03-04 00:36

>Frida.

Jeg har jo tidligere ikke lagt skjul på, at jeg er forelsket i dig, men det var jo rart at have en fysisk person at lade det gå ud over, så smid den original ud, og kom her.

Jeg gir is......

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 07-03-04 01:15

Er du forelsket i mig, hmmm det må jeg lige tænke over.....

Ja altså jeg kan da godt forstå det - jeg har jo fortalt dig op til flere gange, at jeg er sød - så man kan vel sige, at jeg selv er ude om det Øhh forresten....den is du snakker om - er det en pindis
eller en Giant Nugget?:

Frida...

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 07-03-04 01:20

>Frida

Ja det har du selv været ude om - No way back my dear. Men jeg skal nok være sød ved dig.......

Is - Du kan da få lige den slags du bedst kan li - Jeg har endda en hjemmelavet, hvis det var noget?????

Jeg går i seng ¤¤¤ sov godt, og tak for i dag

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 07-03-04 01:29

Hihi Ram...
du ved vel godt, at man siger "Fars er bedst, når mor har rørt den" *LOL*
Det gælder vel osse is?

Sov godt
Frida

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 07-03-04 10:11

>Ellebye.

Jeg faldt i kedsomhed over en kommentar fra dig i patrinar's latterlige tråd, hvor jeg ikke gider færdes, og kan se, at du osse her har fået noget helt galt i halsen.
Du skrev i narrens tråd: http://www.kandu.dk/dk/spg/33578#330365 kl.13.43

[citat]
Nej molokyle, den bedste verden er "Utopia", eller som Karl Marx kaldte sin bog "Mien Kampf".
[/code]

Så lige for at sætte din verdenshistorie på plads, får du et klip fra:
http://da.wikipedia.org/wiki/Mein_Kampf hvor der skrives:

[citat]
Mein Kampf er en bog dikteret af Adolf Hitler til hans kampfælle og sekretær Rudolf Hess mens han i 1924 sad i fæstningsarrest i Landsberg efter kupforsøg i München.
[/code]

Jeg har tilladt mig at tro, at det er det du mener, idet sætningerne i din kommentar er det rene ævl.

Men det kan du vel forklare ved at dreje lidt rundt, så du følger øjeblikkets vindretning.

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 03-04-04 20:31

Hej Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 03-04-04 20:42

¤#¤ J ¤¤¤ S ¤#¤ D ¤¤###¤ A ##¤¤## V
Det er tegnsprog, hvis du skulle være i tvivl