/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
"Hej, elleby"
Fra : Franksp
Vist : 329 gange
500 point
Dato : 01-03-04 01:33

Hej flinke elleby

mvh
Frank

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 01-03-04 01:38

>Franksp
Hvorfor gav du ikke "bare" 1000 i første transaktion ?
Forøvrigt er jeg ganske enig: Elleby giver nogle meget gode svar !
Frank .. hold måske en lille pause .. så vi kan sige: PÅ GENSYN !
/PG

Kommentar
Fra : refi

Dato : 01-03-04 01:42

Ingen grund til at lade sig kue.
Der er da plads til alle.
Man lærer at holde sig væk de steder hvor det bliver useriøst.
Så ikke farvel men på gensyn.

Accepteret svar
Fra : ellebye

Modtaget 510 point
Dato : 01-03-04 01:43

Franksp, jeg har lige læst at inflationen i danmark er på et stort 0 (nul).

Blot ikke ved kandu.

Men borset fra det har jeg selv, uden held, prøvet at være mægler hos to der var røget i totterne på hinanden, for som dig, da jeg arbejdede, viede jeg også mit liv som tillidsrepræsentant.

Pøj pøj

Mvh
Ellebye

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 01-03-04 01:45

Jeg stemmer i med Refi og ønsker også på gensyn.

Bjarne

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 01-03-04 01:47

Guild>> Jeg blev for nylig bekræftet i noget jeg blev belært om for et stykke tid siden, man kan højst give 500 p. i samme spørgsmål. Det står ingen steder, men det er rigtigt nok.

Bjarne

Kommentar
Fra : refi

Dato : 01-03-04 01:50

Så har de da nogen regler

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 01-03-04 01:52

Uskrevne, men alligevel..

Godkendelse af svar
Fra : Franksp

Dato : 01-03-04 02:03

Tak for svaret ellebye.

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 01-03-04 02:13

Til Guild

Fordi, det kan jeg ikke. Max. 500 point. Det mener/tror ja da er rigtigt. Hvis det er forkert, kommer der sikker nogen og retter mig