/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Hej, elleby
Fra : Franksp
Vist : 381 gange
500 point
Dato : 01-03-04 01:14

Du har hjulpet mig mange, mange gange. Tak for det

Frank

Accepteret svar
Fra : ellebye

Modtaget 510 point
Dato : 01-03-04 01:28

Hej Franksp.

Du ved jeg ikke er interesseret i point. Og det standpunkt står jeg ved.

Jeg er oprigtig ked af, at du forlader kandu, men jeg går i de samme overvejelser.
Jeg har nogle tråde ude jeg føler mig forpligtet til at fuldende, og så tror jeg også jeg vil kaste mig over noget andet.

Det er blot synd og skam at du er een af de der stopper, hvor det i virkeligheden burde være mindst 3 andre der skulle gøre det.
Men ærligt talt er jeg også træt af SUNO opførsel i både tip og ikke mindst i spørgsmålenen, hvor jeg mange gange har krummet tæer over hans komplet ukompetente svar, som mere skader end gavner.

Jeg er ikke personligt blevet ramt af frida eller ram2, men deres væremåde her på kandu er under al kritik, og så er jeg fuld enig med dig, at stoppe mens legen er god.

Livet er for kort til at blive chikaneret og der findes trods alt andet her i livet end kandu.

Med ønsket om et fortsat godt liv

Med venlig hilsen
Ellebye

Godkendelse af svar
Fra : Franksp

Dato : 01-03-04 01:31

Tak for svaret ellebye.
Hvis du kommer på igen, får du 500 mere. Jeg skal af med dem

1000 tak for dit venlige svar

Frank

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 01-03-04 01:34

Hej Ellebye.
Tag du bare imod de point for lige i øjeblikket er der inflation i point. De har mistet betydningen som en anerkendelse af en indsats, men vi kan måske få det rettet lidt op igen ved fælles hjælp.
Bjarne