/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Hej skingur, der har hjulpet mig meget
Fra : Franksp
Vist : 383 gange
500 point
Dato : 01-03-04 01:04

Kære skingur

Jeg har ikke lyst til at bruge min sparsomme fritid her mere, da ram2 er efter mig altid og ydmyger mig.
Jeg har fundet et andet "KanDu"

Tak for alt til dig
Frank

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 01-03-04 01:07

Gad vide om hun vil have dem?????????????????+

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 01-03-04 01:08

Hvad kommer det dig ved?

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 01-03-04 01:13

jeg var faktisk ved at oprette et spørgsmål til dig frank for at bede dig slette spørgsmålet, da jeg synes det her pointbytteri er så åndssvagt. But then again... når det er så åndssvagt er jeg sgu egentlig ligeglad, så bare indover med dem!!!!!

Jeg synes det er ærgeligt du lader dig ydmyge...det ville være så nemt at scrolle ned af siden så du ikke kan læse de kommentarer, der tangerer mobning. Og dog...egentlig forstår jeg dig godt. Sitet er ved at være mere andegård end vidensdeling og det er ikke længere kun i smalltalk.

aiii...jeg er så knaldhamrende træt at jeg ikke rigtig kan formulere det jeg mener. Jeg har været på kørekursus hele dagen med shetlænderne! Skidesjovt i øvrigt!!!

nå- men smid en kommentar på min hjemmeside Frank...under min profil.

God vind Og lad os drikke noget rødvin engang!!!!!

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 01-03-04 01:13

Intet.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 01-03-04 01:17

Så ka i måske bruge mit sidste Tip ?? Mvh Sune
http://www.kandu.dk/dk/tip/6895 *ss*

Accepteret svar
Fra : Rfou

Modtaget 510 point
Dato : 01-03-04 01:19

Franksp

Jeg under da skingur dine point; men jeg undrer mig lidt over det postyr du skaber ved at melde din afgang fra kandu på denne måde. Det er jo netop vand på deres mølle - de der indspiste som du klager over.
Du kunne f. eks. gøre som jeg. Ignorere alle de meningsløse kommentarer, og så blot skrive det du selv finder rigtigt.

Men da man jo ikke kan melde sig ud af kandu, har du jo altid samme adgang til kandu som alle andre har, og du skal ikke spørge hverken den ene eller anden om du må være her eller hvad du må skrive.

Så tag du bare en slapper og se hvad der sker. Verden går ikke under om du går eller om du bliver.

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 01-03-04 01:19

>>Sune
Er det rigtigt?
Jeg vidste ikke at glas også kunne udvide sig.

Mordex.

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 01-03-04 01:20

jeg kunne ikke drømme om at holde min gode vin under den varme hane! En flaske vin der skal trækkes op skal (efter den er hentet i vinkælderen) have lov at stå en dags tid og akklimatisere sig. Derefter skal man IKKE lade vinen komme i berøring med korkproppen - og det gør man, hvis man vender bunden i vejret på den for at holde den under hanen!
Næh...jeg har en god proptrækker og det er nok for mig!

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 01-03-04 01:22

>Sunowich
Du MÅ have kinesiske aner .. alle dine tips er jo det rene "guf"
/PG

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 01-03-04 01:22

mordex...har du ikke lagt mæreke til at alle dine glas er blevet dobbelt så store når du har vasket op???

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 01-03-04 01:24

Nej. De bliver vist 5 gange så store!!!!!!! Men jeg har ikke målt, så det kan godt være det kun er 4,5.

Mordex.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 01-03-04 01:28

Guild>> Du generer vel ikke kineserne?

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 01-03-04 01:48

>BjarneD
NEJ, NEJ tværtimod ! Jeg har læst adskillige bøger om kinesiske leveregler for 5000 år siden .. og disse er STADIG gældende .. stor respekt/accept for denne kultur !
/PG

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 01-03-04 01:49

Ditto

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 01-03-04 01:50

Nu går jeg ganske enkelt i seng! Frank, hvis du har skrevet i gæstebogen så kan jeg ikke modtage det endnu...har ikke fået alle "rettigheder" til hjemmesiden overført til mig selv endnu (ren dovenskab!) Så det bliver i første omgang videresendt!

måske - når alle har sovet på det - går bølgerne ikke så højt imorgen.

.-) Christina

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 01-03-04 02:16

hm....ikke nemt at gå i seng når her er så meget aktivitet!!!!

Godkendelse af svar
Fra : Franksp

Dato : 01-03-04 02:28

Tak for svaret Rfou.