/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
technic, kom her, det er til dig
Fra : Franksp
Vist : 477 gange
500 point
Dato : 01-03-04 00:51

Tak for dit svar til mig. Jeg kan ikke holde den styring af ram2 m.fl. ud, så derfor forlader jeg KanDu, hvilket jeg har meddelt KanDu.
Hvis du vil ha' flere point, så skriv til mig, da jeg synes du altid har været seriøs

mvh
Frank - som desværre har måttet gi' overfor ram2, på grund af hans "paranoide" sprog. Jeg er sammen med mit job også fælledstillidsmand, hvilket er meget respekteret af mine kolleger og ledelsen. Så derfor kan ram2 ikke "KYSE" mig. Jegb tror ikke han er her så længe mere, men jeg er også lige glad, da jeg har fundet en anden "KanDu"

Tak til dig technic for din loyalitet overfor mig

Frank

Accepteret svar
Fra : technic

Modtaget 510 point
Dato : 01-03-04 00:55

Jeg tror at du forveksler mig med en annen for jeg er helt ny her.
Det er sgu for dårligt at du må gå.
Jeg syns ikke du har forsøgt at mobbe ham der sunevits.
Min fulde sympati.
T.

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 01-03-04 00:56

Jeg kan ikke forstå, at du ikke bare ignorerer de par stykker, der sætter en ære i at mobbe dig? Der er jo masser af andre mennesker (eller det der ligner!!!) her på sitet. Når du "leger med" ved at forsvare dig synes de jo bare det er endnu sjovere.

Jeg har fulgt de sidste tråde med stor undren. At voksne mennesker fliner sådan ud ligger over min fatteevne.

Mvh Christina

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 01-03-04 00:59

...og frank mener nok technet *gg*

Iøvrigt synes jeg også at sunes mærkværdige tips har taget overhånd. Man behøver ikke lave et nyt tip hver gang man falder over en ny side på nettet!

Her i andegården er der så mange uskrevne regler og love, der bare ikke er ens for alle brugere! Andre brugere har nemlig fået godylt mange på hattepulden for at lave samme tips-stunts.

Mvh Christina

Godkendelse af svar
Fra : Franksp

Dato : 01-03-04 01:00

Tak for svaret technic.
Jeg har brug for sympati lige nu, men gider ikke bruge mere af min fritid til at kæmpe mod den PARANOIDE ram2

Kommentar
Fra : Wilduhr

Dato : 01-03-04 01:03

Måske det ikke er paranoja men:

http://www.psyke.dk/psykopati.htm

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 01-03-04 01:06

Ja Wilduhr, det kan det godt være. Du får også 500 point

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 01-03-04 01:08

Frank jeg er bange for at din gavmildhed vil blive misbrugt, men jeg syntes heller ikke at "De selvretfærdige" skal sætte dagsordenen, og jeg er helt sikker på at der er mange der er enige med dig, men vi ser jo hvad der sker når man sætter sig op imod denne gruppe som jeg godt nok havde hørt beskrevet i flere indlæg, men jeg troede da ikke at de var så slemme.
Jeg kom jo til at påtale RAM's sprogbrug, og der gik ikke lang tid før jeg fik på puklen, men der er mange søde mennesker her på Kandu så jeg holder ud.
Hilsen
Bjarne

Kommentar
Fra : Wilduhr

Dato : 01-03-04 01:08

nej tak...........ellers tak Det var ikke derfor jeg skrev det, syntes bare det er synd, at alle efterhånden får nok af Kandu og forlader forummet. Giv dine point til en anden