/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Hvorfor er det "HOT"?
Fra : Mordex
Vist : 245 gange
3 point
Dato : 01-03-04 00:14

Hej.
Hvorfor er der ved nogle spørgsmål en gul HOT-dims?????

Mordex.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 01-03-04 00:21

Ja det sad jeg også og tænkte på ?? jeg tror det er hvis et spørgsmål er lukket men aktiveres hele tiden Og så er det endda om mig det der hot

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 01-03-04 00:23

Jeg vil ikke bekræfte at det er dig der er hot, for jeg er en mand selv.
Det ville nok ikke se så godt ud.

Mordex.

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 13 point
Dato : 01-03-04 00:23

Et efterspurgt emne, som brugere har "betalt" for at se efter spørgsmålet er lukket. 1 time efter, da et "lukket" spørgsmål er tilgængeligt 1 time.
mvh ans

Kommentar
Fra : refi

Dato : 01-03-04 00:23

Du må da også indrømme at du har haft travlt

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 01-03-04 00:24

>>refi, du mener Sune, ikk´?

Mordex.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 01-03-04 00:29

refi Ja når man har taget en beslutning må man jo gå efter sine mål *SS*
ans hvem bestemmer så at det er eftertragtet??
Mvh sune

Kommentar
Fra : refi

Dato : 01-03-04 00:29

Jo - Hvem els
Men man kan desværre ikke se hvor mange indlæg der kommer imellem.
Prøv at se hvor mange misforståelser der er opstået af den grund.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 01-03-04 00:37

Det gør kandu.

Andre brugere køber dit svar
Hvis du har købt dig til et svar for nogle af dine ledige point (hermed menes, at du har accepteret et svar til dit spørgsmål), så vil spørgsmålet blive lukket. Fremover vil det koste andre brugere point at læse dette svar. Du vil få tildelt 10% ledige point af, hvad du selv har givet for svaret, hver gang en anden brugere køber det. Dvs. du får nogle af dine point igen, hvis andre finder dit spørgsmål interessant, du kan dog maksimalt få 50% af værdien igen.

Det står i "Kom godt i gang"

mvh ans

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 01-03-04 00:40

>>ans
Det er jeg helt med på. Det jeg ikke forstod var det med HOT.
Men nu er jeg vist med.

Mordex.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 01-03-04 00:46

Hvis du holder musepilen og en "hot" står der efterspurgt emne. Hold musepilen over en smiley og du vil kunne læse betydningen.

mvh ans

Godkendelse af svar
Fra : Mordex

Dato : 01-03-04 00:48

Tak for svaret ans.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 01-03-04 10:40

Mordex

Så blev du også "hot"