/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Til BjarneD
Fra : Franksp
Vist : 379 gange
500 point
Dato : 29-02-04 23:15

Tag venligst imod disse point

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 29-02-04 23:25

Frank for pokker.....Tør du dine øjne. Ingen har mobbet dig i din sidste tråd.
I så fald - så fortæl mig lige hvem du mener?? og hvordan

Lad nu være med at gøre et stort nummer ud af ingenting....
og jeg mener virkelig INGENTING.....

Frida...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-02-04 23:27

Tja - nu ER de da væk.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 29-02-04 23:34

>Franksp

Tag dig sammen - Rigtige mænd skrider sgu da bare og spiller ikke komedie med det latterlige pointudsalg - og SMÆK for fanden med døren - Det føles så rart, når man ikke skal ind af den igen Men du holder måske en bagdør åben

Ram

Kommentar
Fra : technic

Dato : 29-02-04 23:51

Hey Frank lad dig ikke intimidere af de latterlige fjolser der åbenbart mener at de skal bestemme hvordan det skal foregå her. Jeg er ganske ny på kandu, men har allerede fået brækfornemmelser af ham der ram tåben og fridafjolset.
Hvis nogen skulle ud er det sådan nogle asociale abekatte, Føj!!!
T.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 01-03-04 00:03

Tech kender du til det der med at stikke en finger i jorden ?? Og sikken et sprog

Mvh Sune

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 01-03-04 00:09

>technic

Selv om du lige er ankommet - Daw forresten - så kan det da ikke være dig fremmed, hvad "smalltalk" betyder... vel

Og forresten er der er ikke tvungen pålogning på Kandu, så du kan jo bare vælge et andet sted at være, hvis dine vomitusfornemmelser er for stærke - evt. holde op med at slikke dig om munden - så kan det være fornemmelserne forsvinder.

Ram

Accepteret svar
Fra : BjarneD

Modtaget 510 point
Dato : 01-03-04 00:10

Nå er der nu også noget i vejen med hans sprog Sune jeg syntes da ikke det lød meget anderledes end så meget andet jeg har set på det seneste. Du er måske den nye

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 01-03-04 00:16

Så trak de 500 point alligevel hva' Bjarne (jeg smiler faktisk nu)

Frida...

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 01-03-04 00:20

Frida.

Ja det er utroligt ikke ??

Samtidig kan man undre sig over, hvad alle de seriøse brugere laver her i smalltalk - Men hold kæft det er dejligt, at ha' noget at forarges over

Ram

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 01-03-04 00:24

Jeg er enig med både >Franksp og >refi og også >BjarneD, og jeg er også harm over den måde >Catbody blev behandlet på.

Dette forim har bevæget sig ret langt væk fra det forum jeg meldte mig til.

Jeg havde håbet på noget mere seriøsitet, og når man scanner suno's liste igennem, ja, så jager han flere og flere bort ikke kun med sine tip, men i aller højeste grad hans inkompetanse i stort set alle spørgsmål.

At ram2 og frida holder sammen som ærtehalm og deler point mellem sig, er jeg ret kold overfor, men når man direkte begynder at moppe andre andre her i kandu, ja så tager jeg også min deltagelse op til overvejelse.
Og at direkte tage suno i forsvar så er resten af seriøsiteten væk.

Oprigtig burde det være andre der skulle tage at forlade kandu er en anden sag, men fortsæt blot, og der vil ganske givet blive flere der forlader kandu. Og hvad ser man så i denne tråd, personer der vasker hænder.

Du har min sympati Franksp.

ellebye

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 01-03-04 00:28

De trak ikke og hvem siger at jeg får dem.
Jeg kan så sige, at det er første gang jeg modtager ufortjente point og det er jo mere end hvad visse andre kan.
Der er bare det ved det at alt det skidt der bliver fyret af i høj grad skyldes point ræset og hvis I ikke var så s.... solidariske så kunne Ram og Frida nok også se at Sune på det seneste har jagtet point på den mest usmagelige måde hvor stakkels uvidende har accepteret hans svar selv om det var rent gætteri, og det er jo nok ikke lige det der er meningen, og lad nu bare være med at komme med den der med at have det sjovt for det der foregår i øjeblikket er lidt for SJOVT.
I kan roligt svine mig til også for jeg er ikke på kandu for at lege med jer.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 01-03-04 00:35

BjarneD
Fornuftige ord fra en (tror jeg) fornuftig mand.
Uanset om man kalder det smalltalk eller ej, så er sproget og slagsmålene i den sidste tid blevet MEGET forværret.
Og alt det for en DVD til måske 300 kr.
Problemet er så blot, at bliver du først angrebet er man jo mere eller mindre nødt til at forsvare sig eller "forsvinde".
Vi kan da kun håbe at kandu udvikler sig til noget bedre for chatprogrammer er der nok af.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 01-03-04 00:36

At Sune jagter point er ikke det samme som at bryde Kandu's regler min pointe er at man ikke skal invitere andre til at svine ham til af den grund.....Han har IKKE brudt reglerne - og ville Frank have en dialog med Sune, kunne han have henvendt sig direkte til ham og ikke alle andre.........det er uanstændigt....BASTA!!!

Frida

Kommentar
Fra : refi

Dato : 01-03-04 00:37

Sov Godt "frida"

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 01-03-04 00:38

Jeg finder det uanstændigt at fortsætte denne diskussion.

Kommentar
Fra : Rfou

Dato : 01-03-04 00:56

Citat
Samtidig kan man undre sig over, hvad alle de seriøse brugere laver her i smalltalk - Men hold kæft det er dejligt, at ha' noget at forarges over

mærkeligt nok er de fleste seriøse forsvundet - og hvorfor mon det.

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 01-03-04 01:09

> fridaflip
BASTA!!! .. skal vi være helt korrekte, og det skal vi være, en gang imellem, så hedder det:
Basta é finito !
/PG

Godkendelse af svar
Fra : Franksp

Dato : 01-03-04 01:12

Tak for svaret BjarneD.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 01-03-04 01:14

Nøjjj... nu har de noget på mig

Held og lykke Frank

Kommentar
Fra : DJ_Puden

Dato : 01-03-04 01:15

Ej, helt ærligt. Afslut da lige de tudefjæs!

Voksne mennesker der sidder og piver på nettet!?
Hvorfor kan folk bare ikke passe sig selv, og være taknemmelige for de svar og ideér man kan få herinde.
Er forholdsvis ny herinde, og er meget tilfreds med siden.

Jeg ved ik rigtig hvad jeg skal sige, andet end at jeg syntes at folk vist går lidt for meget op i det.
Kan man ikke bare være tilfreds med at kunne dele sin viden, og hjælpe andre?

Anyway, jeg skal nok blande mig uden om nu..

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 01-03-04 01:20

DJ_Puden>> Du behøver ikke at blande dig uden om, ordet er frit, men det er åbenbart noget gammelt nag der bryder ud og da jeg selv har fået en r-vfuld så føler jeg med de forurettede. Følg roligt med og dan dine egne meninger.
Hilsen
Bjarne