/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
swarn, svar venligst her
Fra : Franksp
Vist : 344 gange
500 point
Dato : 29-02-04 23:07

Jeg forlader KanDu nu, så jeg vil gerne forære dig nogle af mine point.

Med venlig hilsen
Frank

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 29-02-04 23:08

Så må du jo finde nogen at give dem til

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 29-02-04 23:08

undskyld mig men er det ikk anden gang frank..??

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 29-02-04 23:09

Solgaard, nej det er det ikke? Hvorfor

Accepteret svar
Fra : BjarneD

Modtaget 510 point
Dato : 29-02-04 23:11

Det var ikke mig du spugte efter Franksp, men hvorfor lader du dig kyse af nogen der ikke aner hvad de har med at gøre. De har forsøgt det samme med mig, men den bedste måde at give igen er at blive og ignorere de utålelige.
Jeg så at de jog Catbody væk og jeg var den næste, men jeg går når jeg det passer mig og du bør gøre det samme.
Hilsen
Bjarne
PS! Jeg er ikke ude efter sympatipoint, men vil kun give sympatistøtte.

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 29-02-04 23:13

mente bare at du havde gjort det engang før..

var lige ved at lede efter indlægget men kunne heller ikk finde det..

så er det nok en anden jeg tænker på.

men kan man få at vide hvorfor..?

har ikk fulgt med i noget men har fået en masse mail's men navne som overskrift i smalltalk... kunne godt lyde som om at der var nogen der diskuterede lidt

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 29-02-04 23:14

Tak BjarneD. Men jeg vil alligevel godt gi' dig point, da jeg skal af med dem.

De venligste hilsener
Frank

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 29-02-04 23:17

Jeg er absolut helst helt fri da jeg ikke kan lide det point bytteri.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 29-02-04 23:20

Behold dine point og luk det spg.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 29-02-04 23:21

Jeg var faktisk lidt bange for at du ville belønne sympatien, men jeg melder mig ikke på spg.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-02-04 23:21

Du har nok ikke så mange chancer for at undgå det - og hvis du er hurtig er der 500 mere der venter.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 29-02-04 23:26

>Franksp

Nå så er der summerudsalg - Gud fader bevars, som summer vill ha sagt.

Primadonnaerne forlader scenen og slår lidt med nakken - Frankie, man kan ikke forvente at få medhold alle steder, og slet ikke når man udstiller síg selv, på den måde du har valgt at gøre det. Men det er nok din natur, så det kan du vel ikke lave om på.

I øvrigt har solgaard ret, når han siger at det nu er anden gang du forlader Kandu -
I denne tråd http://www.kandu.dk/dk/spg/33543, hvor du heller ikke kunne få din vilje skrev du
[citat]
Tak for svaret Teil. Jeg tror du har givet mig det mest seriøse og ærlige svar.
Kan du ha' en rigtig god week-end.

Jeg har mere end 10.000 point, og egentlig ikke har lyst til at være her mere, da der altid er et par KanDu brugere der ødelægger mine spørgsmål, hver gang med platte og useriøse kommentarer.
Jeg har forelagt dette for KanDu, og de har lovet at der vil blive mulighed for at udelukke svar/kommentarer fra de personer, som man selv fravælger. Det glæder jeg mig til.
Så jeg opretter et nyt spoørgsmål i "SMALLTALK" der hedder Teil. Så giver jeg dig 500 point yderligere.
[/code]

Det opfatter jeg som at du forlader Kandu.

Jamen så farvel da Frankie - Håber dit sarte og vanskelige sind heles, så du kan komme videre uden for mange sår på sjælen. Det virkelig liv er barskt.. jeg ved det godt.

Ram

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 29-02-04 23:27

Hvad med dig Refi vil du ikke gerne bevare din 3. plads

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-02-04 23:31

Jeg er såmænd ligeglad.
Jeg syntes sunes væddeløb var mere spændende.
Så for min skyld ingen alarm - jeg skylder ikke nogen noget. (og har heller aldrig fået noget)

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-02-04 23:35

Jeg vil dog for god ordens skyld trods alt give Franksp ret - Kandu har udviklet sig i den forkerte retning, og jeg har trods alt ikke været her så længe.

Godkendelse af svar
Fra : Franksp

Dato : 29-02-04 23:52

Tak for svaret BjarneD.
Kom igen

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 29-02-04 23:54

Jeg så lige en velment kommentar i det andet spørgsmål. Beløn den om ikke andet.
Stå dog fast.
Hilsen
bjarne

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 01-03-04 00:54

Nej, jeg gider/orker ikke mere, men tak Bjarne