/ Forside/ Teknologi / Udvikling / HTML / Spørgsmål
10  miritdk 1110
Rating af download på hjemmeside
Fra : plb
Vist : 564 gange
9 point
Dato : 29-02-04 19:21

Hejsa

Jeg vil gerne lave en rating af det du kan downloade på min hjemmeside. Den skal blive Rated bedre og bedre nu flere der downloader den.
Så det skal være hvormeget den er blevet downloadet der er med til at lave dens Rating.
kan det lade sig gøre??

Kommentar
Fra : plb

Dato : 29-02-04 19:22

PS. skal nok give den nogle flere point... når jeg for nogle:)

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 29-02-04 21:46

??????????????????? Hjemmeside? skriv et link

Kommentar
Fra : plb

Dato : 29-02-04 22:09

www.plb.dk og så inde under software...

Accepteret svar
Fra : Jin2k

Modtaget 9 point
Dato : 02-03-04 16:06

Hejsa

Du bliver nok nød til at skifte fra HTML til et server-side scripting sprog... F.eks. PHP, ASP eller ColdFusion.
Det kan godt lade sig gøre at lave det i f.eks. Javascript, men server-side er bedre. Prøv at undersøge hvilke muligheder du har hos host...

/Jin2k

Godkendelse af svar
Fra : plb

Dato : 06-03-04 20:15

Tak for svaret Jin2k.