/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Ændre XP velkomst og andet?
Fra : tbayj
Vist : 380 gange
100 point
Dato : 29-02-04 19:20

Hvordan kan man ændre " Velkommen " teksten som dukker op lige før skrivebordet vises?
Jeg har fundet ud af at ændre " Start knap " udseende men kan ikke finde velkomst.

Og så noget andet..
Hvordan laver man de advarsels kasser som tit dukker op? SÅ man evt selv kan skrive i dem.

Accepteret svar
Fra : granslam

Modtaget 110 point
Dato : 29-02-04 19:22
Kommentar
Fra : clan30

Dato : 29-02-04 19:24

Der skal du bruge til program som hedder style xp

Kommentar
Fra : tbayj

Dato : 06-03-04 12:24

Hej og tak for jeres bud. Men det er ikke lige det som jeg mangler. Når min computer booter har jeg fået den til at boote op så det ligner en Mac. Men lige før skrivebordet dukker op står der velkommen. Hvordan ændre jeg det?

Godkendelse af svar
Fra : tbayj

Dato : 06-03-04 12:29

Tak for svaret granslam.