/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Mobilmand.de
Fra : djscaleo3
Vist : 257 gange
1 point
Dato : 29-02-04 18:00

Hej jeg vil bare være sikker om nogen har bestilt fra www.mobilmand.de, jeg ved ikke om det er sikkert at bestille en mobil derfor spørge jeg om nogen har bestilt. Så jeg også kan bestille en.

Kommentar
Fra : The_Djay

Dato : 29-02-04 18:04

kender 3 personer der har bestilt der og de siger at der er en rimelig god betjening der og ja mine venner siger at de vil bestille der igen hvis de skulle have en telefon igen jeg skal selv bestille en der imorgen!

The_Djay

Kommentar
Fra : djscaleo3

Dato : 29-02-04 18:08

mange tak The_Djay nu er jeg mere sikker, på at købe en.

Kommentar
Fra : The_Djay

Dato : 29-02-04 18:10

hehe det var så lidt du skal lige acepter svaret så det kan komme vidre :)

Kommentar
Fra : m_ytz

Dato : 01-03-04 16:24

så længe man ozz kan betale med dankort så skulle det ozz være rimlig sikker for så har du en mulighed for at få dine penge igen da banken kan trække dem tilbage igen hvis du ikke får din vare

Kommentar
Fra : djscaleo3

Dato : 01-03-04 16:28

hmm ja du har ret, jeg har bestilt en, siemens sl55, jeg ved ikke hvorfor det er så billigt.

Kommentar
Fra : Dirty_joker

Dato : 02-03-04 09:26

Den er sjovt nok også blevet lukket nu!!!

Kommentar
Fra : djscaleo3

Dato : 02-03-04 13:43

hold da kæft jeg tror det er ren fusk

Kommentar
Fra : The_Djay

Dato : 02-03-04 15:09

Fucker lort hmm sådan noget pis havde lige regnet med at få købt en billig mobil! :(

Kommentar
Fra : The_Djay

Dato : 02-03-04 15:09

Fucker og lort hmm sådan noget pis havde lige regnet med at få købt en billig mobil! :(

Kommentar
Fra : djscaleo3

Dato : 02-03-04 17:30

det vil sige at jeg ikke kommer til at få den mobil jeg bestilte

Kommentar
Fra : The_Djay

Dato : 03-03-04 10:47

jo det skulle du gøre hvis ikke så har du ret til at få pengene tilbage det eneste du skal gøre er at gå ned i banken og sige det til dem så klarer de ærterne for dig! har prøvet det flere gange! :(