/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Geninstallation af Win98SE OEM
Fra : mistero
Vist : 368 gange
50 point
Dato : 23-04-02 08:30

Hvilke filer skal slettes i C:\Windows for at kunne geninstallere?

Kommentar
Fra : Ishoey

Dato : 23-04-02 09:05

Win.com

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 23-04-02 09:12

Hej me,

Hvis du omdøber win.com til win.old så skulle det være nok.

MVH

Karsten

"mistero" <mistero.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:r87x8.1727$kp3.158398@news010.worldonline.dk...
> Hvilke filer skal slettes i C:\Windows for at kunne geninstallere?vername
= 'news.worldonline.dk' and Active = 1
> >
> > /me
> >
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Accepteret svar
Fra : zonker

Modtaget 50 point
Dato : 23-04-02 13:01

Det er helt IKKE korrekt, eller det vil sige at det er en delvis løsning, jeg vil derfor henvise dig til mit tip på :

http://www.kandu.dk/dk/tip/1264/

Det er nedenfor :

--------------------------------
Lav en bootdiskette... så du kan boote maskinen op fra DOS/windows.....

Fjern derefter io.sys, ms-dos.sys, command.com og win.com i windows biblioteket.

Når ovenstående filer er fjernet kan du IKKE boote fra din computer, det er derfor VIGTIGT, at din boot-diskette indeholder en autoexec.bat og config.sys, så du kan komme i kontakt med dit cd-rom drev hvor du har windows liggende....

Boot derefter op på disketten.
skift over til dit cd-rom drev
skriv setup.exe
og din installation er igang

---------------------------------------------