/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
HVOR KAN MAN DOWNLOADE GRATIS PORNO FILM
Fra : ckastrup
Vist : 4949 gange
20 point
Dato : 29-02-04 14:12

HHEEEEEy alle sammen ville bare lige høre om der var nogen der kunne hjælpe mig...... med at finde et sted på nettet hvor man kan downloade gratis porno film ikke kun sample men hele film med en good kvalitet

Kommentar
Fra : jonassr

Dato : 29-02-04 14:17

www.imesh.com hmm ja hehe

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 29-02-04 14:17

..penge ???
ellers må du vel bruge et fildelings pragram og håbe på at der findes pornofilm som er lovlige at dele..
et program som kazaa lite ++ vil kunne gøre det..
kan findes på download.dk

Kommentar
Fra : xtrain

Dato : 29-02-04 14:18

hej.. ja men kom ik og sig at du ik har hørt om de steder......gå ind på www.download.com og søg under File Sharing...

xtrain..

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 29-02-04 14:19

kan se jonassr anbefaler et program som imesh kender det ikke,,, men hver varsom med hvilke fildelingsprogrammer du bruger da de kan være fyldt med spyware

Kommentar
Fra : jonassr

Dato : 29-02-04 14:21

jepper ved det men imesh er sku godt nok det er lige som kazaa

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 29-02-04 14:22

kazaa er ikke godt.. pointerer kazaa lite alm kazaa er en bombe og fleres dages oprydning for dit system

Kommentar
Fra : xtrain

Dato : 29-02-04 14:22

ja men kazaa er da også pumpet med spyware.... emule....

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 29-02-04 14:23

øøøh ikke kazaalite++

Kommentar
Fra : xtrain

Dato : 29-02-04 14:24

det er det samme.....

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 29-02-04 14:25

fra download.dk

http://www.download.dk/index.asp?prog=5424&selOS=windows
Beskrivelse:
KaZaA Lite er det samme program som KaZaA, men uden spyware. Her kan flere millioner medlemmer kan dele deres medie filer - lyd, video, billeder og dokumenter med hinanden. Du kan søge efter og downloade medie filer. Er at de klart bedste fildelings programmer der findes.

Linket er ikke dødt, men ret langsomt. Beklager.

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 29-02-04 14:25

har godt kendskab til programmet og det er slet ikke det samme

Kommentar
Fra : xtrain

Dato : 29-02-04 14:26

det er det samme..... og så køre kazaa total langsom iforhold til andre...

Kommentar
Fra : jonassr

Dato : 29-02-04 14:26

Der finder jo kanon mange steder hvor man kan hente film,musik,billeder, programmer og meget mere og der er sku ikke en så stor forskel på dem hvis man bare skla hente et par pornofilm (tror jeg hehe)

Kommentar
Fra : ckastrup

Dato : 29-02-04 14:27

JA JA kender godt alle de der p2p downloadings programer men jeg mener online altså på internettet kan i hjælpe mig med det

Kommentar
Fra : The_Djay

Dato : 29-02-04 14:28

www.edonkey.com der kan man finde alt!

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 29-02-04 14:28

du må være uheldig... (-:
eller er det fordi du ikke har prøvet lite men kan den alm... man kan også installere diet kazaa ovenpå kazaa og slippe for mange problemer

Kommentar
Fra : xtrain

Dato : 29-02-04 14:28

du skrev DOWNLOADE og ik ONLINE....

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 29-02-04 14:29

penge penge penge.. det koster sku da så... vil du betale ??? eller skal det være gratis

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 29-02-04 14:30

www.mamboo.dk er der mulighed for at se live udsendelser... pengepungen skal frem

Kommentar
Fra : xtrain

Dato : 29-02-04 14:30

og så tvivler jeg på at du finder noget gratis når vi snakker online.

Kommentar
Fra : ckastrup

Dato : 29-02-04 14:30

D skal være gratis

Kommentar
Fra : xtrain

Dato : 29-02-04 14:31

det finder du ik....

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 29-02-04 14:31

du kan jo prøve at hive dit kreditkort frem og tro på de 10000000 sider som lover gratis medlemsskab i 24 timer og at de ikke hæver på din konto men kun skal bruge det til at vertificere din alder

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-02-04 14:43

FINDES IKKE LOVLIGT

Kommentar
Fra : moltov

Dato : 29-02-04 14:44

Hvad med den her:

http://www.sharereactor.com/

Moltov

P.s. Har ikke prøvet den endnu, men hørt om den.

Kommentar
Fra : popper

Dato : 29-02-04 14:48
Kommentar
Fra : ckastrup

Dato : 29-02-04 14:51

er der nogle af jer der ved hvor lang tid ens penis står sådan ca. når man har taget en viagra pille på 20mg. har ik selv prøvet d..... endnu.. men d er altid rart at vide noget on d

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 29-02-04 14:52

prøv du at stille dit eget spørgsmål

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 29-02-04 14:55

kan godt se linket er dødt har forsøgt at søge på google efter steder at downloade den .. og det er ikke den samme som den der findes på k-lite.com. kan se på en norsk side at den ikke længere må tilbydes til downloading i norge.. det er folkene bag kazaa som har brokket sig.. men ved at søge på kazaa lite++ på google kan du feks finde den på hollandsk (-:

Kommentar
Fra : BoWie

Dato : 29-02-04 14:57

Prøv www.demospasser.dk der er filmene gratis du skal bare lave en bruger.. Eller www.Pornospasser.dk...
Peace out BoWie

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 29-02-04 14:58

-varer de over 10 sek

Kommentar
Fra : slemmert

Dato : 29-02-04 16:26

Fy, skam dig!!

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 29-02-04 17:12

De leverer også gratis spyware og virus, engros.
Så velbekomme.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-02-04 17:44

Hvorfor ikke bare gå på et seriøst porno klip download site? Man hente kun klip's, men det er gratis og lovligt

http://xnxx.com/movies.php

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Olle_hansen

Dato : 29-02-04 17:46

Selfølgelig kan man downloade gratis pornofilm...

Alle er dog ikke lovlige... :)

Du kan bruge programmer som Overnet og dc++...

Dog er private filer og pornofilm (hjemmelavede) lovlige... Så længe der ikke er copyright, (eller hvad det nu hedder) på...

Kommentar
Fra : rengo

Dato : 01-03-04 15:10

Du kan finde alt hvad der har med porno at gøre på WinMX, og så er det hele gratis.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 01-03-04 15:16

Og ulovligt

Kommentar
Fra : nokiafri

Dato : 20-04-04 23:20

der findes lovlige hjemme sider som
www.sexaben.dk er en lovelige sider at hente porno finde ned på

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-04-04 08:12

Tsk tsk... Nej, nej og atter nej. Uanset hvad de forskellige sider påstår er det ulovligt at kopiere film der er beskyttet af copyright. Det 99.999 % af alle film ...OGSÅ pornofilm.

http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=244317
http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=244346
http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=244371
http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=244421

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : andersdt

Dato : 11-06-04 13:45

Du skal bruge www.boneme.com
De har tonsvis af porno. Alt fra blid fransk til urinsex.
Og det hele er selvfølgelig gratis. Det er den bedste vej til gratis sex på nettet.

/Andersdt

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-07-04 18:36

ckastrup -> Var der nogle kommentarer der faldt i din smag ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-10-04 20:34

Jeg smutter... !

</FARVEL>