/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Hvad er bedst?
Fra : markdkk
Vist : 437 gange
12 point
Dato : 29-02-04 12:27

Hvad er bedst: At have en højtaler med en 20" bass eller en med 2 gange 10" ???????????????????

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 29-02-04 13:02

20" er bedst,

Kommentar
Fra : lyngballe

Dato : 29-02-04 13:04

KU ALLE VI, DER FØLGER MED PÅ "MUSIK" IKKE BLIVE ENIGE OM,
AT LADE DET FREMGÅ AF OVERSKRIFTEN
I HVILKEN RETNING SPØRGSMÅLET GÅR,
SÅ VI SLIPPER FOR AT ÅBNE FOR SPØRGSMÅL,
SOM VI IKKE HAR SPOR KENDSKAB TIL ELLER INTERESSERER OS FOR.

Her kunne f.eks. have stået: HVILKEN HØJTALERDIAMETER BEDST?

Og her ville jeg selv ikke betænke mig på at vælge én 20'' fremfor to 10''
mvh lyngballe

Kommentar
Fra : markdkk

Dato : 29-02-04 13:17

yes taaaaaaaaaaaaaaak okiooyyyy

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 29-02-04 13:29

Nu er det jo således at 2 stk. 10" svarer til en 12". Jeg forstår ikke helt spørgsmålet.

MVH

Kommentar
Fra : markdkk

Dato : 29-02-04 13:32

det vidste jeg ikke viskinge.. men kan det passe at en 12" bassenhed er ligeså god som to gange 10"????? det burde da helt klart være de to 10" efter min mening eller hvad?

Accepteret svar
Fra : viskinge

Modtaget 22 point
Dato : 29-02-04 13:44

Du kan prøve at regne efter, det er jo som regel arealet man er intresseret i. Men det er meget svært at sige, hvad der er bedst, det kommer jo an på hvilken type musik man lytter til, og hvor.
Hvis det er hjemme i stuen, foretrækker jeg feks. 4 stk 10" basser, i hvert kabinet
Hvis det er til fest, i et lidt større lokale, vil det være bedre med en 15" bas, i hvert kabinet.

MVH

Godkendelse af svar
Fra : markdkk

Dato : 29-02-04 18:48

......ghjdxrgsvtsaw tfrs vftesf ves