/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Mit famøse tip om toiletbrætklemme
Fra : sfl17
Vist : 731 gange
10 point
Dato : 29-02-04 10:24

Ang. den debat om mig, som jeg egentlig ikke har orket at blande mig i før nu (opdagede den i øvrigt også lidt sent):
Trods kandu.dk er en rigtig god opfindelse findes der emner, som ikke rigtig passer nogen steder. Fx havde jeg et spørgsmål om pornofilm - den røg ind under sexualitet, selvom nogen brokkede sig over det ... Mht. tolietbrættippet aner jeg faktisk ikke, om nogen emnekategori passer til - kom faktisk ved et uheld til at lægge den under hjemmesider! Men hvad fanden. Det er jo også mænd, der roder mest med den slags?! Kan ikke fatte, at nogen flipper over det. Men det var vist heller ikke så mange, der blev negative.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 29-02-04 10:27

>sfl17

Kig her: http://www.kandu.dk/dk/spg/34268

Ram

Accepteret svar
Fra : Tooncompany

Modtaget 20 point
Dato : 29-02-04 10:27

Sådan er det!

De fleste har mere travlt med at holde på Deres rettigheder fremfor at prøve at få tingene til at fungere.

Hvis blot lidt flere ville arbejde for at få ting til at fungere tror jeg at verden og dagligdagen ville blive en hel dels sjovere og frembringe mange flere smil

/TC

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 29-02-04 10:29

Sorry sfl17, jeg var nok lidt hurtig.

//bentjuul

Godkendelse af svar
Fra : sfl17

Dato : 29-02-04 10:41

Ja, det gælder om at finde små tips, der redder hverdagen. You're right! He-he.
Det er okay, bentjuul - folk herinde plejer at være fine nok, og der skal nok noget mere til at ryste mig i min grundvold!